Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

me prijde smutne, trapne a zoufale, kdyz se lidi snazi za kazdou cenu dehonestovat ty, kteri maji jiny nazor...coz mi neprijde demokraticke, zminovany blog jsem precetla a jsem rada, ze cloveka, co ho napsal, nemusim znat

13 0
možnosti
JG

Doporučuji přečíst si pod tímto nechutným blogem pana Zieglera i diskuzi - zvláště příspěvek pana Kroupy - to je také velmi výživné přispění "kultivovaného, rozumného a přemýšlivého" člověka.;-(

6 7
možnosti
MB

S demonstrací to mám jako s Alexandrovci. Jít prostě nemohu. Někdo by mne viděl a byl bych pomluven :-) Hloubal jsem nad prací vědeckou. A vedle rudé Skály si dívka na náměstí povede svou. Jsem řádný muž a ne žádny flink. Tak proč mám slyšet tohle gimmi det ding ... ?

7 0
možnosti
Foto

De monstrance za monstrancí, za každou z nich dou její branci;-D

2 1
možnosti
Foto

:-)Je až nádherné, že zoufalci mají obavy ze zoufalců:-)

3 0
možnosti
Foto

Na tom Václaváku nebudou zoufalí lidé, ale "zoufalci", a to je rozdíl.:-)

5 4
možnosti
TB
  • Počet článků 248
  • Celková karma 20,57
  • Průměrná čtenost 1271x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik