Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

" A to zakázané mírumilovné shromáždění slávistických fans u Kolosea..." Slávia je asi jediný evropský klub, který má mírumilovné fans.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma

1 0
možnosti
RP

Fotky krásně vystihly atmosféru . Tak příště do Madridu, Španělé by se třeba tak nechovali a stadion Reálu stojí za návštěvu i bez fotbalu a město je úžasné .

2 0
možnosti
Foto

Co se týče Madridu, tam jsem byl svého času s manželkou, a u stadionu jsme byli taky. Nikoli však uvnitř. O tom jsem jen snil, jak by to bylo krásné, kdyby tam někdy hrála Slávie

0 0
možnosti
Foto

J33o91s14e18f 18B86á85r77t89a

31. 10. 2023 23:12

Parádní fotky, vrátily se mi vzpomínky

2 0
možnosti
Foto

Vzpomínky na Řím roku 1984 nebyly nic moc. V té době jsem totiž byl byl zamilovaný do Paříže. Teď se mi tam líbilo hodně. Možná to je tím, že stárnu a že teď mám trošku větší přehled o historii a o světě vůbec

0 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 21,13
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik