Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Sáhnu trochu do historie a ke konkurenci. Mně osobně se líbil seriál Byl jednou jeden dům, F.L. Věk a nyní opakující se Sňatky z rozumu. Ale to jste asi slyšet nechtěl?

2 0
možnosti
Foto

Chtěl a děkuji za věcnou reakci. Z těch starých seriálů se mi namátkou líbil třeba seriál Byli jednou dva písaři

2 0
možnosti
VF

Zdeněk Galuška:

co bečíš (pláčeš) Kačo. Tož tak si říkám, co tú našu vnučku v životě čeká. Vyroste, vdá sa za ševca, budů mět maličké, to sa bude hrát v dílně s knajpem, vypichne si očičko a co potom ......

Vy jste stejný pesimista, jak Kača. Co bude horší? ;-D

4 0
možnosti
Foto

Nemyslím si, že jsem pesimista. Myslím si o sobě, že jsem realista ;-)

0 0
možnosti
VN

Nejlepší serál všech dob na tv Nova, býval "Volejte řediteli". Ten hned tak něco nepřekoná.

4 0
možnosti
Foto

Vím, že to existovalo, ale nesledoval jsem to

0 0
možnosti
PD

Srovnávat dva různé žánry, komedii a vztahový dobovy serial, moc dohromady nejde. Každý cíli na trochu jiného divaka

1 0
možnosti
Foto

Tak o tom žádná, že každý film či seriál je zaměřen na nějakou cílovou skupinu. Nicméně i vztahový dobový seriál může být "pěkná komedie" nebo fraška. V lepším případě klasická telenovela ve stylu červené knihovny

0 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 18,86
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik