Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Jiří, věk nám dovoluje. Tedy v naprostém klidu sděluji - Z 1989 se raduji dodnes. Nevěřil jsem. Před Havlem jsem se i osobně zastyděl. Zejména nad svou netečností a běžnou kolaboraci. Pochopil ekonomický rozvrat ČSR po vládě komunistů. Privatizaci, jako logické východisko tehdejší doby.Jistě, první podvody. Tehdejší politická scéna, složena z amatérů. No pořád nějakou mravní zábranu měla ...

Za sebe, posuzuji Babiše a Zemana za hrůzu. Mantinely se přenesly někam. jinam. Ke dnu. Ideály zbytečné, vůdcovský systém vpřed. Etika, jako zdržovačka nesmyslu. Bureš a hradní ego Miloše.Lustrační zákon, k čemu?

Výsledkem je pomatenost společnosti, podpořena štěpením. Přímé volby.

Fantasmagorie - KSČm podporuje oligarchu. Miloš je "Smutný muž". Aby se dobře vzpomínalo. Na co? - Sen se mu nenaplní. Babiš se porazil sám - 2 debakl. Prchala mu vyhodili z klubu. Klasika, klamář - prodejce předražených hrnců. Já ty lidi načetl jako zhmotnění zla. Dávno, před Nerudovou. Evidentně, svou výchovou a věkem. Upřímně? Nepokládám za normální, aby se 2 bývalí členové KSČ dostali do finále. Pořád je zde ovšem možnost, jak hodnotit jejich 33 let po revoluci ...

A tak jsem pochopil výzdobu volební místnosti. Volební urna, jasná věc. A k čemu je ta odpadová nádoba? Aha, dostanu 2 lístky, jeden do obálky. ANO a co s tím druhým? Už vím - Bureše do koše. Mějte se hezky ... :-)

20 0
možnosti
Foto

Děkuji za obsáhlý a věcný komentář. Kéž by takových bylo víc

2 0
možnosti
PV

Havliste, pravdolaskari ... aha, tak uz vime, odkud vitr fouka ;-D. Preji vam pekny sobotni vecer ;-)

12 2
možnosti
Foto

Proč mi přejete pěkný sobotní večer. Tomu nerozumím. Jaký si ho udělám, takový ho budu mít. A já věřím, že hezký a pohodový. Ostatně jako každou jinou sobotu. Já se ale hlavně těším na nedělní odpoledne. To bude ráj na zemi. Jedu totiž do Edenu a věřím, že vyhraje můj favorit. Ostatně to tvrdí i sázkové kanceláře ;-)

1 3
možnosti
KK

Zasloužená karma. Taky to vidím tak, že nejlepší bude zůstat o víkendu doma. I když větší zlo pro mě představuje generál. Divím se těm hercům, kteří před třiatřiceti lety dělali spolu se studenty revoluci. Generál stál na opačné straně, byl proti nim a oni ho dneska úplně fanaticky podporují. Vetchý, Holubová atd.

Včera, jen když jsem viděl trička s nápisem generál, udělalo se mi mdlo, skoro jak Kodetovi.

7 8
možnosti
PV

Ale nekecejte ze zustanete doma, to uz vam tu nikdo neveri ;-D

2 2
možnosti
Foto

Když jsem v mé hospůdce díval na debatu Pavel- Babiš, tak pokud mluvil Pavel lidi u piva tleskali. Když začal žvatlat Babiš ozýval se smích a vykříky " Bože to je id....ot, jak někdo může mu fandit ! Rovněž tohle také nechápu.

11 2
možnosti
Foto

Tak v hospůdce bych se s kamarády díval tak maximálně na fotbal a před mnoha lety ještě možná tak na hokej ;-)

2 2
možnosti
Foto

Slovo rozvědčík pochází z ruštiny. Naše armáda a to jak ta komunistická, tak i současná armáda tento pojem nezná. Mně by zajímalo, co takový rozvědčík rozvědčíkuje.

7 1
možnosti
VF

Jen Andrej Babiš za nic nemůže.

5 0
možnosti
JZ

Generál Pavel rozsekal v debatě na Primě Babiše na kusy.

16 3
možnosti
JK

Podívejte, klidně můžete v této zemi volit koho chcete, třeba i bůhvíproč Babiše, jen pokud by se u toho nelhalo, pak by debata mohla být intelektuální o směřování této země a konkrétním výkonu těch několika pravomocí co prezident má. Jenže to bychom neměli naskakovat na lži a opakovat i ty dávno odhalené. Takže, rozvědčík ne, vládní kandidát ne.

Prima mě hluboce zklamala, ne tak samotnou debatou, jako tou reklamou ke konci debaty. Náš budoucí prezident byl tak použit jako magnet na sledovanost pro přípravky na hubnutí, na rychlopůjčky, na zaručené slevy na kraviny v eshopech a v supermarketech, přepnul jsem a závěrečné řeči kandidátů jsem vědomě vynechal. Beru to jako znevážení prezidentského úřadu.

1 1
možnosti
Foto

Blbý je, že i když si to pustím ze záznamu, že ty reklamy nejdou na Primě přeskočit. To je hlavní důvod, proč Primu sleduji minimálně. Ty reklamy mi prostě vadí, ale na druhou stranu to chápu. Je to komerční televize, která nežije z koncesionářských poplatků, ale musí si na sebe vydělat sama...

1 0
možnosti
Foto

Prý to tam vypadalo jako o Vítězném únoru v roce 1948

Zdroj: https://jiriberanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=797265

Já zase někde četl, že to tam vypadalo jako v listopadu 1989.

A teď si vyberte. Společnost je rozdělená. Kdo s tím začal? Miloš Zeman. Kdo s tím pokračuje? Pokud používáte pojmy jako havlisté, pravdoláskaři apod. tak snad vidíte odpověď sám.

23 3
možnosti
Foto

Co bylo v listopadu 1989 na Staroměstském náměstí? Kromě sychravého počasí asi nic ;-D

1 1
možnosti
Foto

Tak únor 48?Pokud by stál vedle prezidentského kandidáta Pavla soudruh Skála či soudružka Konečná dalo by se to možná hodně přitaženo za vlasy takto interpretovat.Ti však podporují jeho soupeře.Takze od Vás zase jen primitivní demagogie ve stylu Babiše.To opravdu na víc nemáte? Asi ne...

22 2
možnosti
JN

A v čem je dle Vás až tak zásadní rozdíl mezi soudružkou Konečnou a exsoudruhem Pavlem? Oba dva vstoupili do strany již ve svých 24 letech a kdyby nepřišel Listopad 1989, tak by Petr Pavel také nejspíš byl ve straně dodnes. Ovšem Konečná tam na rozdíl od Pavla vstupovala v době, když už nehrozila žádná normalizace, politické procesy apod.

4 10
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 21,24
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik