Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J80i95r30i 37P71i53l33n16y

2. 6. 2021 7:16

LIDSKOPRÁVNÍ AKTIVISTA: Žije, aby se společnosti pomstil za domnělá příkoří na něm spáchaná. Většinou ho vyléčí pravidelný sex s jím preferovaným pohlavím

2 0
možnosti
PK

Ale no tak, relax, Ježiš byl vlastně černý a tak postupně odstraňujeme předchozí omyly...:-)

0 0
možnosti
OU
JM

J27a68n 57M92a82r69e58k

1. 6. 2021 16:03

Jirko, karma jako hrom. To zoufalství nad těmi 4mi stupni se asi brzo (čehož já se už nedožiju) změní na zoufalství, že za pár let tu všichni zmrzneme(to už tu jednou bylo) Blbnulo se vždycky a stále se blbnout bude. Tak Jirko nezoufej a všechnu hořkost větrům dej..ale bacha na to, který vítr si vybereš!!

3 0
možnosti
ŠM

Dík, já vím, že to moc k smíchu není, protože by nad nimi člověk plakal..ale spíš bych o ně zlomila klacek,aby měli jiné myšlenky....

5 1
možnosti
BG

Už jste někdy něco vyřešila násilím?

1 0
možnosti
JM

Mě spíš překvapilo, že tohle je novinařina roztřelu a idnes. Podobný bizardnosti by spíš slušely bulváru. Tam jsem si na vousaté ženy, zakrslé obry, mořské panny, bazilišky už zvykl.

5 1
možnosti
JN

Omlouvám se, mělo být + :-(

0 0
možnosti
Foto

Že se radši, místo kecání v televizi, nejdou napást čerstvého šťovíčku. Třeba by je nasycené přešel ten iracionální strach z budoucna.

7 0
možnosti
JK

Takový folklór... téměř všichni si v těch diskusích udělají srandu z Alžbětka a tím se problém s oteplováním zmenší na desetinu.

3 3
možnosti
Foto

Kdyby Alžbětko svolalo sobotní brigádu svých souputníků na úklid lesa, nebo sázení stromků, pohladil bych to, a zauvažoval: sice si se matce Přírodě příliš nepovedlo, ale máš dobré srdce a užitečné skutky také umíš, ale takhle se mu mohu pouze posmívat.

13 0
možnosti
BG

Teda Vaše starosti... ;-D;-D

Mně osobně se teda nedotklo vůbec nic. Necítím ani zoufalství ani nadšení. Prostě nezájem. Čekal jsem, že jako člověk v důchodu, tedy ostřílený životem, budete trochu nad věcí, ale zmýlil jsem se.

Ony není maso, já nejím houby a rajčata. Taky se budete bát, že chci změnit svět k obrazu svému? :-P;-D

0 1
možnosti
Foto

Vy s tím chodíte do televize?

2 0
možnosti
JL

Možná by médii mohly procházet všechny druhy bláznů - s autisty a vyléčenými schizofreniky už se letmo seznamujeme, , bylo by to zábavnější než poslouchat třeba jak žáci plivají do zkumavek, která vakcína je lepší, kdo si co myslí o covidu.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS