Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem mezi těmi 15 %, kteří zhubli. Přišel jsem o 2,5 kg. :-)

1 0
možnosti
Foto

Přijít o kila je fajn. Nabrat jde lehce, ale opačně to jde hodně ztuha neníliž pravda

0 0
možnosti

Ne. Naopak jsme začali ještě více chodit ven - denně aspoň 10 km. A to jsme důchodci.

1 0
možnosti
Foto

Nejhorší je sedět doma před televizní obrazovkou a nechat si vymývat mozek všemi možnými druhy "odborníků" nebo koukat na kanál ČT3 určený seniorům ;-)

1 0
možnosti

Dobrý den. Máte pravdu, vítězství člověka nad vlastními úrazy a vybřednutí z nemoci je pro každého tou hlavní starostí a důvodem k dobrému pocitu z překonané životní indispozice. Na statistiky o tloušťkách a jiné statistiky v tu chvíli a někdy i pořád kadí bílej tesák. Zrovna tak, jako na soutěže o tom, kdo je větší lhář a gauner a jak to všichni ti, kteří jsou momentálně u vesla a koryt, zase podělali.

1 0
možnosti

V poslední době mi chutná a žeru jak kyselina, ale naštěstí mám sportovního pejsana a tem mi vždy rád nadváhy zbaví;-D

2 0
možnosti

Taky bych se po dlouhé době proběhl se psem. Pozdravujte ho. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik