Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Souhlasím s názorem žen, že hlavní představitel bylo to jediné co na filmu bylo pěkné ..jinak opravdu nesmyslný děj. Od od Hřebejka bych to nečekala.

1 0
možnosti
DNP

0% se dá dohledat, ale dělat to nebudu, co se trochu posnažit? Určitě tahle není jediná.

Film je ÚDĚS

0 0
možnosti
DNP

Tak to bylo přesně 10 sekund. Film Maturita.

1 0
možnosti
Foto

Film Veterán byl nudný až hrůza. Bylo to jako dívat se z okna na ulici, po které hodinu a půl nikdo nejde... Co se týká psychologie veterána Cizinecké legie, tak si myslím, že nad tou, co byla ztvárněná v onom filmu, se ozýval smích od Prahy, přes Aubagne až na Korsiku, sídlo 2 REP... :-)

0 0
možnosti
JZ

Já jsem se v neděli večer raději díval na western a podle všeho udělal líp. :-)

0 0
možnosti
JK

Jako žena mohu říci, že to tak funguje. Za mě zrovna u filmu Veterán. Žádná sláva to nebyla, samozřejmě politicky angažované - od začleněného homosexuála, přes zoufalou rodinu, kterou vyhnal exekutor, až po hodné a utlačované romy. Ten absolutní nesmysl s tou kavárnou a nábytkem od popelnic.. Rozumět jim taky moc nebylo, jak je v současné době u českého filmu pravidlem. Ale ten hlavní hrdina byl skutečně krásnej chlap. Sice mi bylo rozumět pouze to "kafe".. ale koukalo se na něj fakt dobře.

5 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, který mne na rozdíl od jiných potěšil ;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem si té nuly všimnul a vůbec mne to nepřekvapuje. Přesně tam klesl český film v 21. století. Jistě jsou nejhorší, horší i lepší. Nejlepší však zmizely.

2 0
možnosti
Foto

Zejména soudobé české romantické komedie jsou děs a běs. V tomto obecném hodnocení souhlasím s Mirkou na 100%

2 1
možnosti
JC

A proč nám to sdělujete? Tak jste si zasedl na paní Spáčilovou,. ... No a co?? Veteránem jsem byl mile překvapen, ostatně jako ostatní nedělní produkcí ČT 1 již od Vánoc...

1 0
možnosti
Foto

Mně se zase líbil americký film Byt na dvojce.

2 0
možnosti
PT

P68e89t65r 71T66o48m66e16k

12. 2. 2020 10:02

Tedy něco tak zbytečného a zároveň pokřiveného jsem už dlouho nečetl. A Veterán? Výborný film, jenže u vás je důležitější vaše nenávist k paní Spáčilové.

2 2
možnosti
Foto

Jak jste přišel na to, že paní Spáčilovu nenávidím. Pravý opak je pravdou a její recenze jsou pro mne vodítkem na co se dívat budu a čemu se naopak mám vyhnout. Já jsem si jenom dovolil poznamenat, že podle mého názoru, je 70% moc. V rámci soudobé televizní tvorby se to ale vidět dalo. Mirku mám rád čtu a je fajn, že se jí v jejím věku ještě líbí pořádní chlapi ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik