Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A proč nám to sdělujete? Tak jste si zasedl na paní Spáčilovou,. ... No a co?? Veteránem jsem byl mile překvapen, ostatně jako ostatní nedělní produkcí ČT 1 již od Vánoc...

1 0
možnosti
Foto

Mně se zase líbil americký film Byt na dvojce.

2 0
možnosti
Foto

Předpokládám, že máte na mysli ten film pro pamětníky s Jackem Lemmonem. S ním miluji komedii Nebožtíci přejí lásce. Tomu říkám pořádná romantická komedie ;-)

2 0
možnosti
Foto

Je fajn narazit na spřízněnou duši ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ani tak nejde o samotný žánr, ale to dokonalé zpracování. Skvělé herecké výkony i u vedlejších rolí, perfektní scénář , prostě zážitek. Už jsem to tady někdy psal. Naši herci jsou řemeslníci, světoví herci jsou umělci.

1 0
možnosti
Foto

Proč vám to sděluji? To jsem to nenapsal dostatečně jasně, že mne překvapilo hodnocení 0% a že by mne zajímalo, jestli ještě někdy dal nějakému filmu nulu?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS