Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Já ji neznám, proto si netroufám o ni psát a nějak ji hodnotit. Autor blogu si ji "vyguglil" a už předkládá soudy...to je buranství. Beatles byli také komunistickou propagandou kritizováni či dokonce vysmíváni...

0 0
možnosti
RK

To těžko. Protože o nich psal The Challenger (časopis komunistické mládeže v Británii) a dělnický The Daily Worker, pocházeli z nižší sociální vrstvy, tak se tu zásadně nezakazovali. Ba naopak, jistý reverend D. A. Noebel je označil za "komunistické spiknutí proti západu".

0 0
možnosti
Foto

Když jsem viděl ukázky z ceremoniálu předávání cen i tvorby, tak jsem jen nechápavě

kroutil hlavou. Tihle lidé prostě žijí ve virtuální realitě.

0 0
možnosti
RB

No asi takhle..... Je to nový neokoukaný styl. V showbusinessu to chodí následovně, v dnešní době nemusíte umět zpívat (Eilish taky neumí zpívat), jde o to nabídnout něco chytlavého a nového, to prodává. Osolíme to správným PR viz. masturbace, deprese, nemoc a máme americkou hvězdu..... Z jejich videoklipů deprese přímo stříká, já osobně tento styl nemám rád, její muzika a videoklipy se mi vůbec nelíbí, ale to neznamená, že se nemůže líbit někomu jinému.

0 0
možnosti

Její úspěch spíš spočívá v tom, že je to autentická poněkud nevyrovnana teenagerka, rozervanost, emo ladění a řeči o masturbaci jsou autentické taky a její vrstevníci a hlavně vrstevnice s ní tudíž dokonale rezonuji

0 0
možnosti
BG

Neznám, ale nevím, proč by mě mělo trápit, že vyhrála Grammy. Škoda, že se nezabýváte závažnějšími událostmi.

0 0
možnosti

Neznat Eilish znamená, že naprosto nesledujete současný popík. Na tom není nic špatného až do okamžiku, kdy o něm chcete něco chytrého napsat.

5 0
možnosti
Foto

R12o38m78a31n 17K72o49z50e10l

28. 1. 2020 19:29

Znám, má svůj styl, pravda na koncert bych jí asi nešel, ale poslouchat se dá.

0 1
možnosti
Foto

Mám v plánu, že si poslechnu celé elpíčko, abych nedělal předčasné závěry z jedné písničky...

1 0
možnosti
Foto

Podobné záležitosti jako vyhlášení cen Grammy nesleduji. Nijak mi to k životu nechybí a o nic jsem nepřišel. Pro srovnání, třeba Zlatý slavík mě naposledy zaujal, když ho vyhrála, ale zároveň nesměla vyhrát Marta Kubišová. Neměla by však upadnout v zapomnění recesistická akce s vítězstvím Rudyho Kovandy, který díky mimořádnému úsilí party nadšenců nasbíral v roce 1975 nejvíce anketních hlasů ;-D Naneštěstí byla ta recese prokouknuta a hlasy pro Rudyho byly skartovány.

V souvislosti s tím vším mohu potvrdit, že mě ani sláva Billie Eilish zatím jaksi nedostihla a zcela mě míjí důvod, abych se nad jejím oceněním divil.

Ovšem "v zájmu vyváženosti" ;-D by bylo zajímavé pustit si třeba nějaké oficiální vyhlášení cen v oblasti současné ruské zábavné hudby.

1 0
možnosti
Foto

To není špatný nápad. Ruská hudební scéna je pro mne velkou neznámou. Kromě Alexandrovců neznám nikoho ;-)

1 0
možnosti
Foto

Na Billii Eilish přišlo vloni 20. srpna do O2 arény přes patnáct tisíc diváků. A to jsem si tu příležitost poslechnout si ji nechal ujít. :-)

3 0
možnosti
Foto

To jako fakt? Ona už stačila vystoupit i v Praze? No vidíte jak mám omezený kulturní rozhled. Já jsem až do včerejška vůbec netušil, že existuje ;-)

1 0
možnosti
PK

Kdosi jí zcela jistě zná, já též. Tento druh muziky není úplně můj šálek, ale respektuji že chutná spousta dalším, zejména mladým lidem....tož tak:-)

4 0
možnosti
Foto

I když už jsem senior, tak mladé holky se mi líbí furt. Třeba s takovou Avril Lavigne jsem problém neměl, když byla svého času tak nominována na ceny Grammy...

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik