Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P57a37v71e89l 36V79é75b76r

17. 10. 2019 16:24

Články označené jako "Premium" zcela ignoruji, jako by tam byla prázdná plocha (nebo nějaká nechutná reklama), i když snad prý jsou pro mě tyto články na nějakou dobu přístupné.

6 0
možnosti
ND

I já, psala jsem, jsou plné reklam i zde a ještě chtějí peníze po lidech.

4 0
možnosti
Foto

Pane Beránku, kdybyste napsal idnesu, tak vám komentář prošel. Nemá to nic společného s cenzurou. Každý podnikatel si svou firmu chrání. Pokud by tak nečinil, tak by případní inzerentni neměli důvod u něj reklamy zadávat a on by zkrachoval. O peníze tu jde především. Ani já nehodlám za idnes premium platit, protože platit za bulvár jednoduše nebudu. Ovšem dětinské, rádoby sarkastické změny jmen a názvů, nevyjadřují můj postoj ale spíše neschopnost jasně pojmenovat co mi vadí.

3 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Ve filtru mají seznam zakázaných slov a "iD.s" patří mezi ně ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 21,24
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik