Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J53a15n 24H16a94r48v96a56n

2. 9. 2019 14:31

Sdílím stejný názor jako autor, taky jsem šokován když 99% lidí má jiný názor než já ;-(

3 1
možnosti
Foto

K53a19r18o67l 26W44i47l83d

2. 9. 2019 13:37

Vážím si pana Andreje Babiše jako nejschopnějšího politika této země.

6 6
možnosti
OU
SB

Nechápu to, proč dáváte do souvislosti, zda si Andreje Babiše vážíme, a případné pravděpodobné zastavení trestního stíhání proti němu.

Uvědomujete si, že mohou existovat i lidé, kteří si úctu nezaslouží, ale neporušili žádný zákon, a tudíž nemohou být trestně stíháni?

2 2
možnosti
Foto

Nic ve zlém, ale já pro změnu nechápu, proč mi přisuzujete, že dávám do souvislosti pravděpodobné zastavení trestního stíhání AB s otázkou zda si AB vážíme nebo nevážím. Vážený pane tu anketu jsem si já nevymyslel. Já nejsem jejím autorem. Já pouze zkomentoval aktuální výsledek hlasování...

1 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 19,65
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik