Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano a teď sleduji losování skupin....

0 0
možnosti
Foto

Zvládli jsme to a díky gólu Honzy Bořila jsme zvítězili 1:0 a postupujeme do vysněné Champions League... ❤壟

0 0
možnosti

Děkuji, budu tam večer též. Snad jen drobnou poznámku. Odvetu s Doněckem jsme nehráli v Edenu, ale na Strahově (*). Klub z Doněcka má dvojí název - Šachtar v ukrajinštině, Šachťor v ruštině. Slovo ,,Šachťar" je novotvar českých novinářů.

Zajímavost: K nerozeznání podobný dvojzápas odehrála o dva roky dříve Sparta s Dynamem Kyjev. Akorát nebyla v domácí odvětě doražena prodloužením, nýbrž penaltami.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za korekturu. Máte samozřejmě pravdu. Tu depresi jsem zažil na Strahově, ale to bylo překryto neopakovatelným zážitkem s Ajaxem ;-)V

0 0
možnosti

Kdysi velmi dávno jsem jako žák hrál za Slávii pod trenérem Jezberou. Dnes už velmi dlouho fotbalu nefandím po jeho nechutných skandálech jsem přešel na americký fotbal, přesto přeji postup.R^

0 0
možnosti
Foto

Fotbal mne bavil a baví celý život. Na stará kolena jsem se ale zamiloval do golfu. Fotbal už aktivně neprovozuji, avšak na golfových hřištích trávím hodně času. Je to skvělý mentální relax a na udržování fyzické kondice nic lepšího neznám. Americký fotbal je ale pro mne velkou neznámou a pochybuji, že bych ho začal sledovat. O aktivním hraní nemluvě ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik