Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem se nedíval. Prostě se mi nechtělo věnovat sobotní večer filmu, který by mne asi dost deprimoval.

5 0
možnosti
VV

Jiste jste ane Beranku nebyl sam. Ani ja to nedokazal Neco tak nezazivneho jsem uz dlouho nevidel.

Nastesti ma clovek porad kam prepnout.

1 0
možnosti
VF

Na Palacha jsem se nedívala. Ta doba i ten jeho čin mě stresují. Ale vzpomínám na něho s úctou.[>-]

7 0
možnosti
Foto

Mám to stejně. Film jsem sice dokoukal, ale byl velice nezáživný, těžce stravitelný. Snad i v tom, že Jana Palacha v něm vykreslili jako, a teď se omlouvám je to míněno bez snahy urážet, jako depkařského moulu, místy velice sebestředného zahleděného do vlastního pocitu nenaplněnosti.

Problém je v tom, že nikdo dodnes přesně neznáme, co se v jeho duši skutečně dělo a proč zvolil takto nesmyslný druh protestu. Proto se mi zdá, že podobné pokusy jsou velmi necitlivé.

10 0
možnosti
SN

:-).....Martine, s poslední větou souhlas! Je to i moje životní zkušenost s kamarádkou (25), jezdila u mně. PRemiantka z vysoké, inženýrka, krásná, pracovitá ! Měl být víkendový výjezd pro menežment, připravená, natěšená, v 15 přišel šéf.....praví.....dáma (nebudu jmenovat), s námi nepojede, má výpověď. Hodila si mašli! !!

2 0
možnosti
DR

Souhlas, vydržel jsem 10 minut. Naštěstí hned po něm vysílaná a u mě oblíbená Bezva finta mě tradičně ihned zvedla náladu. R^

1 0
možnosti
JC

Film jsem dokoukal, hodnocení stejné. Slabinu vidím ve scénáři, přeci jen Robert S. svoje řemeslo umí...

1 0
možnosti
Foto

No já nevím pane Cajthamle. Prošel jsem si filmografii pana Sedláčka a nějak jsem tam nenašel nic, co by potvrzovalo váš názor. Druhý díl dědictví, pak film jehož název zde asi napsat nemohu, protože by mi to neprošlo buďto automatem anebo by se určitě našel aktivní mazač. Kromě toho pár dokumentů, a pak dva velice plytké seriály Bohéma a České století. Už to bylo dostatečně varovným signálem, proč film o Janu Palachovi vynechat.

2 0
možnosti
  • Počet článků 247
  • Celková karma 18,23
  • Průměrná čtenost 1276x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik