Diskuse

Větší či menší zlo aneb referendum o Zemanovi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozhodovat se až ve volební místnosti mi přijde trochu zvláštní .....

0 0
možnosti

J80a66n 97R27á80ž

14. 1. 2018 13:01

Souhlasím s názorem, že nejdůležitějším kriteriem pro volbu v druhém kole jsou názory, postoje, hodnoty a vize, které kandidát vyznává.

Drahoš je slušný, vzdělaný, jistě morální člověk, ale jeho taktika je nevidět zlo, neslyšet zlo, nemluvit o zlu. Je to taková obdoba Háchy, který proplouval ve funkci prezidenta Protektorátu tak, že ustupoval Adolfu Hitlerovi.

No a já nechci prezidenta, který bude tlaku Berlína a Bruselu ustupovat.

3 0
možnosti

Proč volit Zemana ???

- představte si, že jdete na operaci do nemocnice a na příjmu řeknete : je mi jedno, kdo mě bude operovat, hlavně ať je to slušný člověk !!!

1 0
možnosti

Já osobně bych potřeboval ujištění, že sem Drahoš nějakými cestami nezavleče větší množství muslimů (což koreluje se ztrátami svobod). Ať už přes přílišnou benevolenci, podepsání přerozdělovacího diktátu, či jinak.

Pokud takové ujištění nedostanu, jsem na tom dost podobně, jako vy.

2 0
možnosti

Drahoš sem může zavléci muslimy asi stejně, jako jim v tom Zeman může zabránit...

3 0
možnosti

Uvažuji podobně jako by...

1 0
možnosti

To už tak bývá, že užiteční intelektuálové zvolí raději Já nic, já muzikant.

(vtutochvíli 105% alibi Není to můj prezident)

0 0
možnosti
Foto

V uspořádání našeho státu patří politická moc parlamentu a vládě. Prezidentovi není vymezena moc provádět vlastní politiku. Není ze své funkce odpovědný a za většinu jeho rozhodnutí nese politickou odpovědnost vláda, která se zodpovídá parlamentu. Prezident tudíž není politický a mocenský solitér, ale součást promyšleného systému dělené moci a její kontroly v parlamentní demokracii. Na tom nemění nic ani přímá volba prezidenta, která je daleko více než nabytím větší moci prezidenta, nabytím jeho větší odpovědnosti vůči všem občanům republiky.

1 0
možnosti

to jsou řeči. prezident je představitel státu ergo kladívko Otec Vlasti. s tím nikdo nic neudělá. Otec vlasti právě tímto národ sjednocuje, i když zvonka to vyzerá, že národ rozděluje. v dobách zlých pak ti, kteří národ /jak říkají/ nepotřebují, protože elita, zjistí, že Opustím-li tě... platí vždy. (nebo utečou daleko do pryč)

0 0
možnosti
Foto

Ano, Jirko. I já věřím ve vůli boží. A proto to hodím Zemanovi. Je to jednoznačně menší zlo.

2 1
možnosti
Foto

Přiznávám, že si nejsem vůbec jist co je menší a co je větší zlo ;-) Prostě nevím

0 0
možnosti