Diskuse

Máme hole v ruce aneb další výročí 17. listopadu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jiří, nebudu už s těmi , co vyšli z Albertova...leda bych měla tu hůl v ruce a dala s ní přes záda každýmu,kdo nás dovedl až sem..tedy i sobě.. vzpomenu si na Jana Opletala a na všechny, co později zatkli a popravili..za ně doma večer zapálím svíčku...Vy budete přes den na golfu,já si doma předvánočně uklidím.....

0 0
možnosti

G86e10o17r32g35e 97H97o11l52y

14. 11. 2017 20:20

Jak vidim, tak se v tomhle vsem zapomnelo na puvodni duvod proc se vzpomina na 17. listopad; udalosti ze 17. listopadu 1939, ktere pak byly asi za 2 roky duvodem k vyhlaseni Mezinarodniho dne studentstva.

Jeden z 9 popravenych studentu v Praze byl i Bedrich Koula; ja jsem o tomto vedel uz od mladi, blizko kde jsem bydlel bylo 'Zamecnictvi Koula':

- https://cs.wikipedia.org/wiki/Bed%C5%99ich_Koula

- vyhledejte si 'Mezinarodni den studentstva'

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi nicméně pro mne osobně je důležitým životním mezníkem právě listopad 1989. Především proto, že 21.11.1989 jsem se stal křesťanem... Dá se říct, že si Bůh použil i události na Národní třídě k tomu, aby diametrálně změnil mé smýšlení o sobě a o smyslu života

0 0
možnosti

..."opet nam hrozi vlada jedne strany..". Vas povzdech. I muj pane Beranku. Uz proto, ze nemame nic v nasem systemu takovou situaci kontrolovat a usmernovat. Kdy konecne si uvedomime tuto skutecnost a budeme tlacit na zmenu. Diskuze pod vasim clankem ukazuje nas nezajem to resit.

1 0
možnosti

Kavárna, havlisti, sluníčkáři a pravdoláskaři budou zase na Národní bučet " máme holé ruce " ale tentokrát to nebude Havel na Hrad

2 2
možnosti
Foto

Jirko, já tě zdravím a vím, že se volalo "Miloše do koše" (Jakeše). Ten se tehdy na Červeném Hrádku naprosto znemožnil a já tvrdím, že za rozšiřování kazet s jeho projevem stála StB a také ten masakr na Národní neměl jiný účel, než Jakeše sundat z funkce.

Nicméně, musím poznamenat, že podle mé druhé ženy to není Miloš, ale Milouš. Tak prý to má Jakeš v rodném listě.

2 0
možnosti
Foto

Co se týče Miloše Zemana, přestože jsem ho nevolil, tak mi je z duše protivná ta mediální kampaň vedená proti němu. Možná nebo spíš určitě má nějaké zdravotní problémy. Konec konců kdo v jeho věku je nemá, ale to nic nemění na skutečnosti, že mu to pořád myslí a v hlavě to má srovnané. Kdybych byl na jeho místě, tak bych na truc všem jeho kritikům neodešel a kandidoval znovu. Jediným smysluplným protikandidátem je Topolánek i když ani on není tím pravým podle mého gusta, ale proč ne ;-)

0 0
možnosti

R^ Bohužel máte naprostou pravdu.

2 0
možnosti