Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro všechny, kdo věří Babišovi, popřípadě pro nerozhodnuté voliče viz http://www.5faktoru.cz/

0 0
možnosti
VK

Téměř 30 let měly tzv zavedené strany možnost něco dokázatt. Místo toho přes malou i velkou privatizaci , která dopadla , tak jak dopadla ,dokézaly nehorázně republiku zadlužit.Svojí neschopnost demonstrují od levice po pravici hurá všichni proti A. Babišovi.Bere jim voliče i boří ,,zavedené pořádky" a také posty.Není to žádný ,, spasitel" , ale alternativa o proti bezduchým žvanilům ordinujícím čwským občanům táměř čttvrt století ,,svoje dobro "

1 0
možnosti
Foto

Alternativa to zcela jistě je, ale nikoli pro mne. Pro mne je morálně nepřijatelný vzhledem k tomu, jakým způsobem se stal "úspěšným" podnikatelem...

1 0
možnosti
VV

Jen by mne pane Beranku zajimalo, zda jste vubec pochopil smysl toho, Co pan Andrej Babis v te knize pise?.

Ovsem pokud jste ji opravdu cetl, nevypada to zrovna tak.

2 1
možnosti
Foto

Mohu vás ujistit, že jsem si ji přečetl celou. Můžete mi prosím říct resp napsat, co si myslíte, že jsem konkrétně nepochopil? Předem děkuji za vaši odpověď

1 0
možnosti
AP

No vidíte, a já se spíš obávám koalice ODS, TOP09, KSČM a SPD.

6 0
možnosti
JZ

To se obáváte zbytečně, taková koalice nedá 50%.

1 0
možnosti
MB

Ale, tak se přece nedá uvažovat. A.Babiš, žádnou obranu před uprchlíky nepředstavuje. Spíše hledá kulatý čtverec, jak se vůči EU líbivě vymezit, aby dále s její pokladničkou mohl chrastit. Zlo EU , rovněž nelze mýtit zlem menším, že ano ... Pravda je, že možnosti máme ! Vystupme z NATO a hledejme spojence ! Nabízí se Doněcká - Maloruská republika. Tímto mazaným, tahem oklíčíme i Slovensko a získáme zpět Zakarpatskou Ukrajinu ! Současných 80% exportu - hravě převezeme do tamních oblastí. Předjednáno již máme i s Kyrgyzstánem ... Odmítněme Euro, zbavme se Koruny a přijmeme jejich Som (KGS). Tím vyřešíme všechny problémy a opět se staneme hybnou silou ! Hlavním městem všeho dobra, pak bude Biškek ! Tak jsem pochopil obsah Vašeho sdělení, že mi to pálí ! ... :-)

6 2
možnosti
RS

Myslím si, že touto větou jste to vystihl správně.

"Osobně jsem toho názoru, že přestože Babišova pozice už není tak silná jako byla, tak největším problémem probíhající volební kampaně je skutečnost, že Babišovi konkurenti žádné vize nemají."

Babiš je v této chvíli jediný, kdo má nějakou vizi. Ostatní politici a politické subjekty mají jen snůšků obehraných a zprofanovaných hesel. ;-D

9 7
možnosti
JN

Prosím vás, jakou vizi má? Vím o jediné. Ale myslím, že to není vize, která by se týkala nás.

2 2
možnosti
LO

L47u95b58o39š 47O30t80t

31. 8. 2017 17:13

Pokud by byl pan Babiš chlap musel by si přiznat, že nic pro naši svobodu nikdy neudělal ani dřív a ani v době kdy byl členem vlády. Včera jsem slyšel zprávu, že sněmovna už nestihne schválit 200 zákonů. Proboha, to nedokáže nikdo zastavit... Copak potřebujeme těch zákonů tolik...

9 0
možnosti
Foto

Nevím, o čem sní teď. Ale doufám, že brzy bude snít o svobodě.

14 4
možnosti

v pruhovaném pyžámku:-)

8 4
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik