Větší či menší zlo aneb referendum o Zemanovi

Pro mne jsou nepřijatelní oba dva. Osobně se těším na televizní debaty obou protagonistů vzhledem k tomu, že Zemanovy názory a postoje znám dost dobře, ale o těch Drahošových vlastně nic moc nevím.

Pro mne osobně je důležitá svoboda volby  a svoboda projevu. Tím pádem respektuji fakt "co si zvolíme, to budeme mít"

Voličem Miloše Zemana jsem nebyl ani před 5 lety a přestože s ním v mnoha důležitých názorech a postojích souhlasím, nemohu mu svůj hlas dát a mám pro to dobré důvody. 

Na druhou stranu odpůrce MIloše Zemana sjednocuje myšlenka, že Drahoš je oproti Zemanovi slušný člověk. O tom nepochybuji, ale to je základní předpoklad pro prezidentskou funkci nikoli nějaké výrazné pozitivum. Rozhodující jsou názory, postoje, hodnoty a vize, které člověk vyznává. 

O tom, komu to hodím v prvním kole, jsem se rozhodoval ještě ve volební místnosti. Teď mám na to 14 dní, ale je klidně možné, že upřednostním právo nevolit. Nicméně třeba mne pan Drahoš v televizních debatách přesvědčí, že by mohl lepším kladečem věnců než je Miloš Zeman. Děj se vůle Boží...

 

 

Autor: Jiří Beránek | neděle 14.1.2018 9:30 | karma článku: 18,25 | přečteno: 913x