Co vlastně ženský chtějí ? Nemůžu na to pořád přijít.

"Máme o ně mít zájem nebo nemáme mít zájem? Máme něco zkoušet nebo nemáme? Chtějí abysme byli dole,  abysme byli nahoře, používat šampóny a nepoužívat šampóny? Co vlastně chcete?"  ptá se zoufale muž ženy a ta mu odpovídá:

"Řeknu ti to, ale musíš mi slíbit, že to nevykecáš. Je to posvátný tajemství....:  My nemáme tušení, co chceme"

Poslední dobou na pořádnou "romantiku" člověk nenarazí, a tak jsem si pustil film pro pamětníky "P.S. I love you" A musím říct, že se mi to teď líbilo ještě víc, než když jsem to viděl poprvé.  Možná i proto, že jsem mezitím přišel o někoho, koho jsem miloval.

Film vřele doporučuji ženám, ale i citlivější muži si přijdou na své.  

P.S. Z vlastní celoživotní zkušenosti vím, že ženský nevědí, co chtějí, ale nedaj pokoj, dokud to nedostanou :-)

 

 

Autor: Jiří Beránek | neděle 30.4.2017 8:12 | karma článku: 25,54 | přečteno: 1173x