Jiří Beránek

Dešťové dny v Kutné Hoře i když venku mrzne jen to praští

28. 01. 2017 11:02:43
Jednou za čas zajdu do divadla konkrétně do toho našeho kutnohorského, které se jmenuje Divadlo Josefa Kajetána Tyla.

Tentokrát k nám zavítali dva mladí policisté v podání Davida Švehlíka a Richarda Krajča.

Americké drama "Deštivé dny" je strhujícím příběhem o síle přátelství a současně i hodně drsnou detektivkou. Abych řekl pravdu, neměl jsem žádná přehnaná očekávání, ale byl jsem zvědav, jaké to asi bude, když na jevišti budou pouze dva herci a dvě židle. Byla jsem mile překvapen a v některých pasážích jsem měl dokonce i slzy v očích. Už dlouho jsem neviděl tak skvělé herecké výkony a zejména Krajčo mne zcela uchvátil, přestože kapela Kryštof není zrovna můj "cup of tea"

Nicméně je to pouze vymyšlený příběh a denní realita přináší situace, které se člověka dotýkají přímo bytostně. Například, když jsem se včera dozvěděl, že beze stop zmizel kamarád a přítel mého již nežijícího syna. Obávám se toho nejhoršího. Že už jsou kamarádi opět spolu.

Více zde https://www.novinky.cz/krimi/427724-obchodnik-se-zlatem-zmizel-beze-stopy-s-pritelkyni-chystal-svatbu-i-dovolenou.html​

Autor: Jiří Beránek | karma: 10.36 | přečteno: 237 ×
Poslední články autora