Jiří Beránek

Na Karlovarském filmovém festivalu to žije

Jedna párty střídá druhou a celebrit tam je jak máku. Pár jsem jich viděl na vlastní oči a že tam byl i náš pan prezident s chotí a taky pan premíér Fiala s manželkou jsem se dozvěděl až z médií. A taky tam byla spousta zlatokopek

7.7.2023 v 15:50 | Karma článku: 18.32 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jiří Beránek

Proč to v Česku nejde a když ano tak pomalu a nekvalitně?

Řeč bude o naší dálniční síti, která má být podle ministra dopravy Martina Kupka dostavěna do roku 2033. Tedy pokud se vše podaří. Vzhledem k tomu, co se jim dosud povedlo a nepovedlo, dovolím si o tom pochybovat. Asi si kladete

4.7.2023 v 13:54 | Karma článku: 23.25 | Přečteno: 474 | Diskuse

Jiří Beránek

Prý už Dostojevskij říkal, že chytrým bude zakázáno myslet, aby neurazili blbce

Jestli je to pravda či nikoli nevím, ale jsem nakloněn tomu věřit, když to říká profesor Jaroslav Maxmilián Kašparů, muž s největším počtem vysokoškolských titulů v Česku. Dočetl jsem se o tom v posledním čísle časopisu Téma

1.7.2023 v 10:29 | Karma článku: 38.91 | Přečteno: 1482 | Diskuse

Jiří Beránek

Nejstarší česká bigbítová skupina Olympic mne provází celý život

a protože venku je počasí, že by psa nevyhnal, pustil jsem si ze záznamu "20 let Olympiku" , který nedávno uvedla ČT art ku příležitosti 70. výročí České televize. Tam jsem tehdy v Lucerně nebyl, ale zúčastnil jsem se jejich

13.5.2023 v 15:30 | Karma článku: 12.87 | Přečteno: 285 | Diskuse

Jiří Beránek

THC, HHC ani CBD neznám a tudíž ani nikdy neochutnal

Možná se budete divit ale ani trávu. Holt to bude asi tím, že jsem celoživotní nekuřák, ale kokain mne láká. Hodně. Tolik už jsem o něm slyšel, četl a viděl spoustu filmů či seriálů, kde na něm ujíždí spousta lidí, kteří nemají

8.5.2023 v 11:55 | Karma článku: 14.72 | Přečteno: 329 | Diskuse

Jiří Beránek

Tak už to mám za sebou a příště do toho definitivně nejdu

V poslední článku o blbé náladě ve společnosti jsem avizoval, že možná napíši něco z jiného soudku a že se to bude jmenovat 10000 kroků denně. Počasí zatím, že by psa nevyhnal, a tak zrekapituluji dubnové dny. Byly lepší než jsem

3.5.2023 v 8:48 | Karma článku: 22.85 | Přečteno: 862 | Diskuse

Jiří Beránek

Taky máte blbou náladu? A co se s tím dá dělat?

Naposledy jsem tady říkal, že jsem optimista. Nemyslel jsem to tak úplně vážně. Stačí si pustit rádio, televizi, juknout na sociální sítě a máte zaděláno na problém. Těch špatných zpráv se na nás hrne takové množství, že není divu

1.5.2023 v 20:26 | Karma článku: 23.27 | Přečteno: 609 | Diskuse

Jiří Beránek

Možná to vidím až příliš sluníčkově, ale jsem optimista

přestože jeden můj kamarád mi nedávno na Messengeru napsal, že můj optimismus ho děsí. Donutilo mne to k dnešnímu zamyšlení jak to tedy vlastně mám. Jsem optimista nebo pesimista? A k čemu jsem dospěl?

18.4.2023 v 21:08 | Karma článku: 16.50 | Přečteno: 474 | Diskuse

Jiří Beránek

Český kuchař opustil svou práci i rodinu v letovisku Maspalomas a šel bojovat na Ukrajinu

Prý se ztratil ale už se našel. Kde Sandy Storm šest dní byl a co dělal nebo nedělal se prý zatím neví. Pohřešovaný a nalezený Čech na fotce z roku 2014 zveřejněné na FB hajluje s pizzou ozdobenou hákovým křížem. Nácek jak vyšitý

27.3.2023 v 13:48 | Karma článku: 26.06 | Přečteno: 904 | Diskuse

Jiří Beránek

Prezident Petr Pavel se rozhodl podle očekávání. Přesně podle koaličního zadání

Doufal jsem sice, že to neudělá, ale holt je zvyklý celý život poslouchat rozkazy. Jenom se tak potvrdilo, že nebyl občanským kandidátem nýbrž kandidátem vládní koalice. Nicméně udělat z komunistického rozvědčíka a předsedy ZO KSČ

15.3.2023 v 17:02 | Karma článku: 38.65 | Přečteno: 1248 | Diskuse

Jiří Beránek

Mediální hon na docenta Ševčíka je hodně za hranou

Podobně jako hodnocení sobotní protivládní demonstrace našimi předními vládními politiky. Počínaje Fialou a konče Rakušanem.

13.3.2023 v 14:59 | Karma článku: 41.59 | Přečteno: 1925 | Diskuse

Jiří Beránek

Umělá inteligence je už teď chytřejší než většina lidí. A bude hůř.

Já se určitě nedožiju doby, kdy se jí povede nahradit lidskou populaci inteligentními roboty, a taky se ani nedožiju doby, až nebude na důchody. Nicméně jsem se rozhodl ji otestovat v poslední době několikrát. Byl jsem překvapen.

11.3.2023 v 9:59 | Karma článku: 16.09 | Přečteno: 510 | Diskuse

Jiří Beránek

Česko proti bídě v sobotu 11. března na Václavském náměstí

Protivládní demonstrace jsou jedním z mnoha způsobů jak nespokojení občané vyjadřují svůj nesouhlas s politikou vlády s tím, že žádají její odstoupení nebo nějaké pozitivní změny k lepšímu. Konají se běžně v různých zemích světa

9.3.2023 v 13:57 | Karma článku: 23.59 | Přečteno: 1173 | Diskuse

Jiří Beránek

Odvolá Fialova vláda guvernéra České národní banky Aleše Michla?

Hlavním cílem ČNB je péče o cenovou stabilitu. Dosažení a udržení cenové stability, tj. nízkoinflačního prostředí v ekonomice, je trvalým příspěvkem centrální banky k vytváření podmínek pro udržitelný hospodářský růst.

23.2.2023 v 19:44 | Karma článku: 19.43 | Přečteno: 787 | Diskuse

Jiří Beránek

A co tomu říkáte vy pane prezidente? Podepíšete nám to nebo ne?

Nevím, proč Jurečka musel jít na Hrad konzultovat s novým prezidentem, že vláda chce okrást důchodce. Ale dobře. Petr Pavel má teď jedinečnou příležitost ukázat, jak hodlá být skutečně prezidentem všech a nejenom loutkou současné

22.2.2023 v 19:47 | Karma článku: 35.52 | Přečteno: 998 | Diskuse

Jiří Beránek

Nagano, Míša David a já

Co nám to zase ten důchodce, co neví co s volným časem, zase píše za nesmysly. To by asi napsala stará Blažková alias Jandová. I když ona je možná mladší než já, ale já se žen na věk neptám. Spíš mne zajímá, co mají v hlavě, a

20.2.2023 v 10:16 | Karma článku: 13.68 | Přečteno: 475 | Diskuse

Jiří Beránek

Tak aby bylo jasno. Jsem bílý heterosexuál a prosím o váš respekt a podporu

Válka na Ukrajině, zemětřesení v Turecku a v Sýrii, sestřelená UFO v Americe, důchodová reforma ve Francii a v Česku. To jsou aktuální témata, kterých jsou všechna média plná. A teď ještě k tomu další zpráva, která sice nikoho moc

14.2.2023 v 9:22 | Karma článku: 36.99 | Přečteno: 1393 | Diskuse

Jiří Beránek

Který seriál bude horší? Černé vdovy 2 nebo Zlatá labuť?

Prima včera uvedla 1. díl druhé série Černé vdovy a když chci něco nebo někoho kritizovat, tak to přece musím vyzkoušet sám na vlastní kůži nebo na vlastní oči. První předcovidovou sérii jsem vydržel celou a to je co říct, protože

2.2.2023 v 9:44 | Karma článku: 15.82 | Přečteno: 739 | Diskuse

Jiří Beránek

Cherchez la femme aneb za vším hledej ženu

a nebo spíš prachy? V mnoha případech obojí. Každý z nás určitě nějakou zlatokopku zná. Většinou z bulvárních médií a někdo možná i z osobní zkušenosti. Bohužel i já, ale příbuzné si člověk nevybírá. Prezidenta si vybrat můžeme

31.1.2023 v 10:51 | Karma článku: 13.19 | Přečteno: 521 | Diskuse

Jiří Beránek

Koubek je starší a úspěšnější než Babiš

Když se v Česku tančilo skoro všude, výsledky prezidentských voleb jsem prakticky nesledoval, protože bylo jasné, že Babiš nemá šanci vyhrát. Předpovídaly to i sázkové kanceláře a ty se většinou v podobných případech nemýlí

30.1.2023 v 8:20 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 459 | Diskuse
Počet článků 242 Celková karma 21.96 Průměrná čtenost 1247

Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...