Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zapomněl jsi na Kameňáky. U těch ses musel smát snad ještě víc, než u Nožičkových vtipných blogů.

0 2
možnosti
Foto

Už jsem vás jednou upozornil, že husy jsme spolu nepásli a že si nepřeji, abyste mi tykala. Já vám taky netykám. Bohužel patříte mezi ty ženy, o kterých dnes taky píši. Jenom strach z odstranění komentáře administrátory blogu mi brání v tom, abych napsal, co si opravdu o vás myslím. Tohle by ale projít mohlo: "Kdyby hloupost nadnášela, tak se tady budete vznášet jak holubička" To by vám řekl MUDr. Štrosmajer

5 1
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, k ženám jako takovým mám samozřejmě kladný vztah, k některým ještě kladnější. Nicméně právě tyto „ženské filmy“ prokazují právě ženám medvědí službu. V této souvislosti si drze a vyzývavě troufnu připomenout ještě film „Matky,“ který jsem dokoukal jen za cenu maximálního sebezapření, a který své hrdinky vykreslil jako ženy, jejichž postoj k okolí je „já jsem porodila jedno nebo více dětí a vy všichni se ze mě zblázněte.“

Proto, ačkoli mi to bude rvát zbytky srdce, si Matku v trapu nechám ujít.

3 0
možnosti
Foto

Matky jsem neviděl a děkuji za varování

0 0
možnosti
JZ

Tak mohu také doplnit několik kvalitních současných počinů. Například krimiseriály Stíny v mlze nebo Případy prvního oddělení nebo třeba čtyřdílnou Boženu, pohádky Anděl Páně nebo Anděl Páně 2 od Jiřího Stracha a určitě bych našel i další.

1 0
možnosti
Foto

Dvojka se mi líbila ještě víc než jednička. Z poslední doby se mi líbil i seriál Extraktoři na VOYO. Pokud jste to neviděl, doporučuji. Ale to není ani komedie, ani žádná romantika.

1 0
možnosti
OD

O20t53a 21D80v11o90r95a51k

22. 2. 2024 14:19

S těmi českými filmy to mám podobně. Ono se stačí podívat kdo ten film produkuje a velmi často je to Prima nebo Nova. To je potom skvěle herecky obsazený s neobyčejně plytkým a nudným příběhem. Ano výjimky tu jsou. Třeba vámi zmiňované filmy a já bych doplnil třeba český film Úsvit

2 0
možnosti
Foto

To se mi taky líbilo. Hodně

0 0
možnosti
Foto

K těm zahraničním bych doplnil film "Nebožtíci přejí lásce". Na motiv divadelní hry se skvělým scénářem, hezky přeloženými dialogy, perfektně zahranými hlavními i vedlejšími rolemi. Film, u kterého neusnu, ani když ho vidím už snad popáté. Současná, nejen česká filmová tvorba je až na výjimky, bída na druhou. O českých seriálech ani nemluvě.

5 0
možnosti
JZ

Vás chápu, Okres na Severu už nikdo netočí.

2 3
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik