Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na pokažený žaludek /při špatném trávení/ není nad to dát si panáka žaludečního likéru a nebo rovnou Fernetu. Tomuto božskému nápoji se jinak trefně říká "lak na rakve".

1 0
možnosti

A je pravda, že umí udělat v žaludku a ve střevech pořádek.

1 0
možnosti

Suchý únor? Není to zvrhlost? Buď pít nemohu, pak abstinuju celý rok, nebo pít mohu a pak se přiměřené dávky nebojím. Do bezvědomí nepiju, vždy dojdu do své postýlky.

1 0
možnosti
JM

J51a71n 57M81a19r19e80k

6. 2. 2024 19:54

Ale Bohumíre...oni tu myslí suchý únor, že nebude pršet.

0 1
možnosti
MS

Suchý únor nedržím, ale před pár lety jsem bez potíží vydržel více než měsíc v Dubaji zcela bez alkoholu.

Ohledně politiků byla pointa v tom, že se omezí na SUCHÉ víno.

2 0
možnosti
Foto

Možná se pletu, ale mám takový dojem, že tam psali, že někdo přešel na polosuché

1 0
možnosti
Foto

Inu, kamarád si zrovna před pár sny propil zaměstnání a já nemám srdce se ho zeptat, zda bude držet "suchý únor".

Každopádně ho psychicky podporuji, aby nastoupil na léčení.

Já sám budu za pár dní v Bangkoku pít, co hrdlo ráčí, už vzhledem k tomu, že posléze se přesouvám do naopak přísně abstinenční Malajsie.

1 0
možnosti
JK

V Malajsii koupíte pivo v každé hospodě a v obchodech, co vlastní Číňané všechno ostatní.

0 0
možnosti
Foto

Můj strýc měl malovaný džbán, na němž stálo:

Hdo píl, humříl.

Hdo nepít, teky.

2 0
možnosti
JM

J89a43n 35M70a70r76e47k

5. 2. 2024 17:19

V moravských Mutěnicích jsem na jednom domku viděl nápis...Až přijde má poslední hodina, pochovejte mne do bečky od vína.

4 0
možnosti
MK

Tak zpočátku jsem si říkala, že bych do toho šla, ale pak jsem zjistila, že letos má únor 29 dnů a to nedám. To je prostě moc

7 0
možnosti
MM

Co takhle Vítězný únor, s ním jste jako bývalý komunista měl také diléma?

1 3
možnosti
Foto

Možná by stačilo moudře dočíst článek až do konce, Mudro.

4 1
možnosti
JJ

Já mám rád systém a pravidelnost a dospěl jsem k názoru, že každý extrém je víc ke škodě, než k užitku. Navíc, takové ty veřejně proklamované a mediálně podporované akce jsou mi z duše protivné a jdou naprosto mimo mne.

Mezi námi, život bez alkoholu si prozatím nedovedu vůbec představit.

1 0
možnosti
Foto

A já navíc ani bez masa ;-)

1 0
možnosti
Foto

Hned ve čtvrtek jsem oslavil příchod suchého února orosenou Plzničkou

5 0
možnosti

Znám dost lidí, kteří "suchej únor" dodržují, ale v březnu si to všechno vynahradí a zbytek roku pro ně zůstává vše při starém. Já na svém dobrém zvyku (ráno "prcek" zázvorovice a k večeru jedna láhvová desítka) nehodlám nic měnit. Z pohledu MUDr. Nešpora jsem nejspíš alkoholik, protože konzumuji pravidelně, byť v malém množství.

3 0
možnosti
Foto

Dle DR. Skály, blahé to paměti, s kterým jsem se i znal, a to nikoli coby jeho pacient, každý, kdo si dá i jedno pivo denně, je alkoholikem. Marně jsme jej přesvědčovali, že ne každý, kdo jde do hospody, tam jde kvůli pivu, ale jenom na pivo

3 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 19,23
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik