Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J44o47s73e87f 39B10á46r17t96a

11. 8. 2023 19:32

Ten nadpis je pořád aktuální.

0 0
možnosti
PK

Jak by podle Vás vypadal ideální "konsolidační balíček" když ho považujete za katastrofální? Doufám že ne pouze oprášením starých hesel: Ať platí bohatí. Ani muže ze závodu, ani haléř ze mzdy atd.

0 3
možnosti
ZZ

Peníze státu ve velkém utíkají úplně jinde než na stravenkách, penzích a daních nízkopříjmových osob.

4 0
možnosti
JK

Nenechte se zviklat několika pochlebovači (včetně Trčálka) a odejděte, odejděte kamkoliv, neb blbost nezná hranic a rychlost můžete zvolit značnou, protože případná srážka vám nemůže uškodit.

Ano, jsem poněkud příkrý, ale je to dobré řešení, protože pokud vás vaše rozpoložení dohnalo k veřejnému vyjádření, pak vám zajisté jinde bude mnohem lépe, třeba i v jiné zemi.

Titul není patent na rozum, chytrák nebo blbec, každý může mířit za svým cílem, nejhorší je, když před překážkou začne ublíženě fňukat a domáhat se pomoci jiných, samozřejmě nezištné, když je v učiněné nouzi. Ti kteří si skutečně zaslouží naši pomoc, byť verbální, se jí většinou nedomáhají, musíme si je najít sami.

9 8
možnosti
JM

J46a83n 40M32a26r12e84k

2. 7. 2023 1:18

Jirko, když jsem dočetl tvůj blog, hned mně apadlo si trochu zabrázdit na reakcích, neozve li se náš Karel Trčálek. A hle...jeden z prvních. Už jsem psal posledně, co si o něm myslím, a měl ten můj názor HODNĚ těch, kteří souhlasí. Jirko, nenech se otrávit a piš dál...při přečtení blábolů pana Trčálka mně vždy napadne biblický verš....'chudé vždycky mezi sebou míti budete' a já bych to doplnil...a taky blbce...to je halt život!

13 2
možnosti
JJ

Je pravdou, že podobné myšlenky tady asi přepadnou každého, kdo za všech okolností "nevyje s vlky" a současným mainsraimem. Zde představovaným místním uličním výborem, adorujícím za každých okolností současnou vládu novodobé Národní Fronty, novodobé "evropské hodnoty", či prezidentování rozvědčíka, komunisty s přesvědčení, kterému kryje záda politručka. Nicméně, nebuďte "Beránkem v rouše Vlčím". To jen abyste si nemyslel, že "v tom jedete sám".

14 6
možnosti
JZ

Správně, každý, kdo nearoduje Babiše, je uliční výbor.

1 5
možnosti
Foto

Za mě: zůstat (byť někdy se skřípěním chrupu). Já jsem byl eliminován - a je to znát.

7 0
možnosti
RJ

Pro vás pane Stejskale platí totéž co jsem napsal panu Beránkovi.

2 0
možnosti
Foto

Tak, teď se můžete rozdělit, kdo by s panem Beránkem zašel na pivo. Já jó, ale neznám jeho reakci.

https://www.youtube.com/watch?v=2RcZ6WkqrQE

8 0
možnosti
Foto

Já taky. Ale na srazy nechodím, tam je jiná parta. 😉

11 0
možnosti
Foto

Pane Beránku, snažně Vás prosím, neodcházejte.

5 5
možnosti
Foto

Děkuji vám pane Ireine za reakci, ale jestli odejdu nebo neodejdu rozhodně nebude ani v nejmenším souviset s vaším doporučením...

9 0
možnosti
JZ

Také myslím na ty blbce, co mají komplexy z modré a žluté respektive heraldicky řečeno z modré a zlaté. A tak tu ti dezoláti zničí písečnou vlajku, tu primitiv Jindřich Rajchl napíše na sociální sítě bouřlivý protest proti modrožlutému věnci Ležácích s tím, že je to provokace banderovců vůči obětem nacismu. Až ho museli občané obce Břasy napomenout, že modrá a žlutá jsou barvy jejich obce a věnec v těchto barvách tam klade jejich delegace každý rok, protože to má spojitost s jednou z obětí. Představa, že by se tak hloupý Rajchl někdy dostal do vlády, je děsivá.

Jenom upozorňuji. Kombinace modré a zlaté barvy jsou v heraldice velmi oblíbené a nemusí mít spojitost s Ukrajinou.

10 17
možnosti
RJ

Hmm a souvislost s článkem? Chápu, že pro vás je Ukrajina jediným tématem. On je ten článek i o vás, o možnosti jiného názoru, který pod svými blogy tvrdě potíráte.

21 2
možnosti
MM

Dostojevskij to sice neřekl, ale důvodem uvedení tohoto výroku v titulku vašeho článku je zřejmě to, že máte jasno o tom kam patříte vy a kam ti ostatní, kteří s vámi případně nesouhlasí.

Mně byste nescházel, ve vašich článcích jsem nenašel nic smysluplného a inspirujícího.

18 19
možnosti
Foto

Chtělo by se mi napsat, pane Mudro, co tedy vy, stejně jako já, v očích autora jsme, ale nemohu. Bdělí administrátoři by mě smazali.

3 14
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik