Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Derby nedopadlo podle Vašich představ, ale Olympic měl u nás vždy plno i v letech porevolučních kdy zájem o tuzemskou muziku rapidně klesl....

1 0
možnosti
JJ

Řekl bych, že o titulu je rozhodnuto. Jen bych rád věděl, proč šel ten černoušek do toho nesmyslného skluzu? Těsně před koncem, na lajně, kde by z toho soupeř nevykouzlil vůbec nic a balón by na stopro skončil buď v autu, při óbr, óbr klice max u Koláře u tyčky, protože široko daleko nebyl ze Sparťanů vůbec nikdo? Ten to prostě zahrál jak nějaký tupý, vyjukaný a naprosto nezkušený pasekář z pralesní ligy a a ještě se divil.

1 1
možnosti
MP

Toho černouška si nechte od cesty, jmenuje se Igoh Ogbu.

0 0
možnosti
MB

LP Želvu jsem poprvé slyšel v rodině řeckých spolužáků. Měli gramofon! Já zcela uchvácen. Doba, kdy jsem mlátil do sladkého dřeva. Jak se to později na chatě hodilo! Sjet po zadku holou skálu. Výchovné řeči hodit do kanálu. Mít hlavu plnou nápadů. A hlavně večer, novému úlovku šeptat - Dej mi víc své lásky! No, jako zamlada. Názory jsem málo změnil, muziku mám rád

4 0
možnosti
Foto

P45a36v53e12l 39K80r47á80l

13. 5. 2023 18:27

Rozumím vašemu vztahu ke skupině vašeho mládí. Tak jsem to měl nastaveno ke Spirituál Kvintetu nebo k Brontosaurům resp. k bratřím Nedvědům. Ale dnes už mě to trochu přešlo. Dnes se mě dotýkají melodie a slova trochu z jiného ranku. Mám má mysli chvály. Ale tomu vy asi také budete dobře rozumět.

1 0
možnosti
Foto

Tak co tohle:

http://www.nebakov.cz/audio/pokouseni.mp3

1969, beatové mše v Nuslích

Omluvte zhoršenou kvalitu, mgf pásek zestárl.

0 0
možnosti
PK

Každý máme své a já proti vašemu názoru vlastně vůbec nic nemam. Jen se na tuhle skupinu dívám optikou festivalu politické písně, či jejich komunistům poplatném songu "Únos".

Škoda že se nikdy nedozvíme, jak moc by se této skupině vedlo, kdyby měli možnost tvořit všichni s talentem. Za sebe mohu napsat, že bychom pravděpodobně o nějakém Olympicu, slyšeli mnohem méně.

Nezlobte se. Váš blog mě zaujal. Nechci být negativní. Ale to co jsem napsal, mě vždy u skupiny Olympic napadne jako první.

2 0
možnosti
Foto

Není důvod, proč bych se měl zlobit. V souvislosti s Olympikem jsem nikdy takhle nepřemýšlel nehledě k tomu, že tenkrát jsem se o politiku vůbec nestaral. Tenkrát myšleno v roce 1972, kdy ten song podle AI údajně vznikl. Já si na něj totiž vůbec nepamatuji. Konec konců měl jsem tehdy jiné starosti nebo spíše radost. Starosti jsem tehdy na gymplu neměl prakticky žádné, když nepočítám ředitelskou důtku. Nebudu zde rozvádět za co...

1 0
možnosti
JJ

Olympic, to je pro mne především celé album Ulice. Ty první věci, jako Želva, Rosomák.. to mne nějak nebralo. Samozřejmě, komu by se nelíly, třeba na vojně ...slzy tvý mámy... stačilo jen tak při kytaře. No a zvlášť v těchto letech, když se občas cítíme "jak za mlada"... I když nějak čím dál míň často.

1 1
možnosti
Foto

Nechápu, proč jste za svůj komentář dostal minus

0 0
možnosti
JM

J10a30n 79M61a45r58e11k

13. 5. 2023 16:47

Zdravím Tě Jirko....já jsem fanda hudby klasické, to především a pak 'Big Bandů' jako Dizzy Guilespi, Louis Armstrong Karel Vlach, Vlastimil Kloc, kde hrál můj bratranec Rudla Suk na pozoun a potom různývh skupin jako 'Brothers four' a jejich 'Green fields' atd. Co se týče Sparty...v dávných dobách, kdy se koumalo jak odstranit souchu Stalina z letné...tvoji bratři Slávisti našli řešení: 'Otočit Stalinovu hlavu aby se díval jak hraje Sparta a on odejde sám'....

4 0
možnosti

Myslím že každý, kdo zažil éru českého bigbítu druhé poloviny 60. let, má na tu dobu pěkné vzpomínky. A Olympic k tomu samozřejmě patří.

5 0
možnosti
JK

J23a57n 47K53a30r97a64s34e15k

13. 5. 2023 15:55

nikde jsem v clanku nenasel zminku o Fialovi, ODS a tehle vlade, ktera nas zase zene do pekneho pruseru.

Samozrejme, ze kazdy mam rad nejake pisnicky a muziku, ale v dnesni dobe nostalgicky vzpominat na takove niternosti mi prijde az destruktivni a neefektivni. Misto reci o bigbitu je treba jit do ulic.

A s tou Slavii je to podobne. Kdyz pominu, ze fandove Slavie byli odjakziva urednici a vlastne jen malomestaci (coz o autorovi lecos vypovida), tak se musim ptat,to nemame fakt jine problemy?

1 1
možnosti
MM

Jste evidentně velmi rozrušen, hlavně aby to neodnesla manželka s dětmi.

5 1
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 19,23
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik