Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když jsem viděl, jak Rubík, pejsek kterého mám na fotce na klíně, před koncem svého žití zhubnul, nechám si winteršpek do nové zimy.

0 0
možnosti
PH

P49a14v35e18l 27H16e11k

3. 5. 2023 17:01

Ta zelenina není zase tak drahá a pokud bydlíte v trochu větším městě obcházením supermarketů nachodíte zajímavé štreky.

0 0
možnosti
JJ

Gratuluju moc! Já jsem to nikdy neměřil a ani bych se podobné akce nikdy nezúčastnil, protože bych to asi pravidelně nedal. Ale souhlasím s tím, že pohyb je život!

Myslím, že mám teď pohybu také docela dost, i když je pravdou, že ten nejoblíbenější - tedy kolo, musím na nějakou dobu vynechat. Tak také chodím. Ale ne po asfaltě a dlouhé štraky, ale po polňačkách a párkrát týdně intenzivně i do docela ostrého kopce po louce a mimo cesty, abych u toho pohybu musel i přemýšlet, zlepšil stabilitu a zpevnil kotníky. S vyměněným kyčelním kloubem a s čekačkou na druhou operaci (která měla dle primáře proběhnout už před pěti lety do roka a do dne), by to ale člověk neměl moc přehánět. Nicméně s váhou mám také problém, protože jeden z mých koníčků je dobré jídlo a pití. Raději se teď nějakou dobu nevážím, nicméně si myslím, že docentůru bych asi neobhájil. :-))) Ale fyzička furt dobrá. Na maraton to sice není, ale v horách, nebo při lopatě bych ještě leckoho utahal.

3 0
možnosti
Foto

Já bych se ani nemusel vážit, protože, jak na tom jsem, poznám v pase. Počínaje Klausem a konče Fialou pořád slyšíme, jak že je třeba si utáhnout opasky, ale moc mi to nejde. Spíš ty opasky povoluji, ale jak jsem psal. Už toho ale bylo dost a je na čase něco změnit. Zatím se mi to povedlo o jednu dírku

1 0
možnosti
Foto

Kromě chůze hlavně v zimě to v létě řeším pravidelnými 20 km výjezdy na kole a také se snažím uplavat 30 bazénů denně (délka 6 m). Stravu jsem také obměnil, vynechávám pečivo a tím si zlevňuji zeleninu. Problém je zbavit se viscerálního tuku, ale i to je řešitelné. Dnes 93 kg.

2 0
možnosti
JK

J64a38n 25K65y48š35k25a

3. 5. 2023 14:35

Sákryš, já taky 93. Ale neplavu. Je om chodím...

0 0
možnosti
MM

U udržování přiměřené váhy je důležitá i pravidelná, kvalitní stolice.. Jak jste na tom vy? U mě zatím dobrý i když jako vy nevidím na jedno oko a nemůžu jako vy řídit auto.

0 1
možnosti
Foto

Gratuluji k redukci váhy. Sám se za nic na světě nemohu dostat pod 110 kg. Respektive pokud se jednou za čas dostanu na 109, o týden později jsem zase někde mezi 110 a 111.

2 0
možnosti
Foto

Díky. Dlouhodobě jsem se držel na 97, ale svátky na přelomu roku. Spousta sladkostí, alkohol a málo pohybu. Nahoru to letí rychle,ale dolů to je velký problém. Je to můj boj a současně výzva, že to dokážu. Nechci poslouchat rýpavé řeči mého syna: "Ty jsi zase přibral". Nicméně obecně mne řeči druhých lidí nikterak nevzrušují nebo spíš to, co si kdo o mne myslí. Tedy pokud zrovna nemají pravdu. A pravda je holt taková, že kalhoty už mi byly malé.

0 0
možnosti
MB

Gratuluji, souhlas. Fascinují mne prostá, lidová moudra. Nic netřeba vymýšlet, stačí se obeznámit - "Co se hýbe"? Pak je živé" Pořád je to o pohybu. Většinově bráno- přesun z bodu a) do b). Pohyb má neuvěřitelné množství projevů. Jeho nejvyšší forma? Myšlenka, nápad - vůlí to realizovat. . Vrchol celospolečenského pohybu? Revoluce, (apoliticky, jakákoliv). Můj největší objev? To, že nic jsem neobjevil! Co se hýbe, je prostě živé. Taky se hýbu. Každé ráno začínám stejně- Už tady nebudu nic psát ! ...

1 0
možnosti
Foto

Pokud to bude mít kdokoli z nás za sebou, většinou následuje parte. Ač mohou být i tací, co dokáží i blogy psát i ze záhrobí

3 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 20,97
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik