Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já mám taky blbou náladu. Hlavně z toho, že tady musím žít se sebrankou, která touží po svobodě slova jen proto , aby mohla nepokrytě fandit putinovskému Rusku, což je v rozporu se stávajícím, dosud platným zákonem 405 TZ. To je totiž jádro pudla. Ke všem ostatním záležitostem, nevyjmenovaným v tomto zákoně, se může kdokoliv svobodně vyjadřovat, aniž by mu cokoliv hrozilo. Vesele (a veřejně) se tedy nadává na vládu, na EU, na NATO, na poměry a nikomu se nic hrozného neděje. Takže s tím vaším "Málokdo si může dovolit říct na rovinu, co si myslí, že je dobře nebo špatně, protože se nechce společensky znemožnit nebo přijít o dobře či méně dobře placené místo." běžte někam.

5 5
možnosti
Foto

Poslyšte pane autore, není to ve Vašem případě spíš hryzení svědomí? Třeba hlásek, který se poťouchle ptá - a opravdu jsi tam musel vstoupit? A nepodpořil jsi tím ten zločinný systém? A nejsou dnešní problémy pozůstatkem dob minulých?

Kdybyste třeba udělal nějaký dobrý skutek, místo toho skuhrání, třeba by se Vám usínalo lépe.

2 7
možnosti
JJ

Divím se vám, pane hlásku, že na tohoto proruského trola a dezoláta, při vaší inteligenci, vůbec reagujete...

3 2
možnosti
JJ

Jak moc to máme podobné! Možná jste si všiml, že se tu poslední dobou téměř nepohybuju. Důvody jsou téměř shodné s vašimi, navíc se mi dělá úplně fyzicky nevolno, když potkávám ten primitivní, svazácký, aktivismus a rektální alpinismus mnohých zdejších "elit" , který je naprosto shodný s tím závěrem socíku, jak jste to ostatně sám popsal. Náladu sice blbou nemám, ale jisté obavy, hlavně o potomky, mně občas přepadají. Na konci toho socíku jsem viděl jistou naději na zlepšení. Nyní mne ten optimismus opustil. Kolonie nikdy v historii nedopadly dobře a v hlavě se mi čím dál častěji honí osudy těch, které naši přátelé nejvěrnější nejdříve vyždímali a pak zahodili. V tom lepším případě pak osud Detroitu... Já se mám sice zatím hodně dobře. Venku se nádherně probouzí jaro, zdraví přiměřeně věku (i když jsem si od konce ledna taky užil své a myslím, že jsem balancoval na hraně), fyzička spíš lepší, důchod stále chodí na účet . Ale člověk, který není zvyklý na způsoby "carpe diem a po nás potopa" musí být přecejen poněkud neklidný (tím ale samozřejmě nemyslím dnešní byznysový klimatický aktivismus). Přeji, nejen vám, vše dobré!

10 1
možnosti
Foto

Vypadá to, že to máme téměř stejně. Nevím, jaký jste ročník, ale asi si i věkově budeme blízcí. I já vám přeji z celého srdce dobré dny a to co si přeji i já sám. Hlavně zdraví a klid

3 0
možnosti
Foto

Ale abych odpověděl na Vaši nadpisovou otázku: Mám výbornou náladu a mám náladu čím dál lepší. A ano, měl bych ji ještě lepší, kdyby klub, kterému fandím přes 30 let a který se ze zoufale se snažícího udržet II. ligu stal ještě za mého živote třikrát mistrem a proháněl mnohem slavnější kluby (mj. dokázal porazit i AC Milán) proti Spartě hubené jednogólové vedení udržel. Jenže tu penaltu, ze které Sparta vyrovnala bych bohužel musel písknout i já, protože tam byla v hlavní roli Ndefeho nešikovnost, když Jana Kuchtu nakopl do lýtka. U druhé bych váhal, protože jsem celou situaci vnímal jako vzájemný souboj (a ano, musela by mi poradit kolegyně od videa, pokud tam opravdu viděla faul).

1 0
možnosti
Foto

Je fajn, že jsou i lidé, kteří blbou náladu nemají. Já ji občas mám. Naposledy právě po tom zápase s Hradcem. A to jsem ani neznal podrobnosti jak to probíhalo v Liberci

0 0
možnosti
Foto

V Sinobo aréně to skončilo remízou, která jde za slávistickým šíbrem Jirkou Bílkem. Ten totiž podcenil přípravu a rovina se sama nenakloní.

0 0
možnosti
MB

Blbou náladu, podobně nenávist? Považuji za soukromý statek. Společný jmenovatel? Člověk musí do toho investovat nějakou energii. Můj osobní vrchol umu? Když jsem se dokázal dožrat nad vlastními řečmi! Zvláštní stav autosugesce. Rozumný člověk sezná, je to k ničemu. Podpoří pouze žaludečního vředa. Může si ulevit, vyhledáním podobných ...

Život je o fázích. Pochopí, nemůže být stále dobře. Naučí se s tím žít. Směje se zářným zítřkům, slibům budelípů. Začne hospodařit, problémům čelí. Zjistí, že v každé době lze i šťastně žít. Raduje se z maličkostí, taky cosi pálí na zahradě a sleduje záhadné výsledky Baníku. Vždy je dobré ukotvit něco k něčemu. Jak trefně píše pan Marek o předkovi .

Máme podobného, děda Bedřicha. Když mi bylo nejhůře? Srovnával jsem. Výsledek byl úžasný - Skutečně, já se před sebou zastyděl! Jak pravil můj otec. "Chceš se mít synu lépe? Méně mluv, mysli a více konej. Co tady vlastně kvílíš? Co by ostatní, za tvé starosti dali"? Bezva generace, dobré dedukce. Dobré ráno! Každé ráno je totiž dobré - je možno činit dále.

Ovšem ten Baník? To je vážně záhada ...

3 0
možnosti
Foto

Když mi ztuhne po pár km procházky na golfu koleno, tak si říkám, co by bývalí kamarádi za to dali, kdyby ještě na světě mohli chodit, třebaže s bolavým kolenem.

5 0
možnosti
Foto

Nedívám se na zprávy. Lidé kolem sebe jsem si rozdělil na ty, před kterými mohu vyjádřit svůj názor a na ty druhé. Švagr má sestru už léta v Kalifornii. Je stoupenkyní Trumpa, ale přiznat to nesmí. Jinak by o přátele přišla. Jeden pražský právník mi sdělil, že nejbohatší Čech není vdova po Kelnerovi, ale novodobý Ježíšek původem z USA. Tak ať si to užije. Dnes mířím na golf na Mnich. Někdo tomu turnaji říká Urnacup. Po zimě při prvním startování sekačky z Mountfieldu jsem si namohl rameno a tak to bude spíš jen procházka. Ani ta nebude příjemná, protože mě zlobí koleno. Naštěstí zatím jen jedno.

5 1
možnosti
MB

Štěpáne technická. Už jsem měl x sekaček. Pochopil, že tak bohatý nejsem - nakupovat u Moutfieldu. Celá společnost, sranda .- marketinkové bomby. Monopolní zboží- "Nechci slevu zadarmo".

..

Vzpomínám na našeho rodáka ALoise KObera = AL-KO. Stroji říkám germán. Jaké namožené rameno? Po zimě nacupovat, mírně zatáhnout a jede se !

1 0
možnosti
PK

Já mám blbou náladu z toho jak jdou u nás věci pomalu dopředu. Když slyším o neustálých změnách a "vylepšeních" spojení Prahy s letištěm ...

0 0
možnosti
Foto

Blbá nálalada ? Asi jak kdy, jak u koho, a proč. Lze doporučit detox od tzv. social.sítí, ba i od medií všeobecně. Tím nemyslím žít v sladké nevědomosti. Stačí být jenom dost blbuvzdorným, nenenchat se vláčet, a udržet si SVŮJ vlastní rozum, COŽ BY MĚL ZRALÝ ČLOVĚK S ŽIVOT. ZKUŠENOSTMI DOKÁZAT. A NEJEN V DIGISVĚTĚ, ALE, A TO HLAVNĚ, V TOM REÁLNÉM

9 0
možnosti
JM

J78a51n 42M81a73r43e51k

1. 5. 2023 21:06

Jirko,dle mého názoru (a zkušeností...a taky už mám hodně 'odžito', od slovesa žíti, ne podstataného jména žito) ta blbá nálada je stav duše, nemá to co dělat s okolnostmi. Vzpomínám na mého dědu Františka Suka. Celý svůj život prožil v Rkousku, kde vlastnil slušné hospodářství, byl odveden do první álky, vrátil se v roce 1920 jeko ruský legionář...ale vrátil se zpět do Rakouska, kde mu k vůli legiím dělali peklo, po druhé válce se vrátil do Čech, protože tehdy byla akce 'repatriace) a kdy měl slíbenou i penzi. Bylo mu 62 let. Přišli komunistia penzi mu nedali a tak dřel nejdřív na státním statku a pak na stavbě (firma Baraba) tehdy pracoval se sbíječkou na tunelu na Letnou. Penzi dostal až v 84 letech jeho věku. Poslední rok dělal hlídače. ANI JEDNOU jsem ho nezažil v blbé náladě. Vždy si prospěvoval a byl spokojený. Ta dnešní blbá nálada u vás?? Co ještě tam lidi chcete? Tak dobře jste se nikdy neměli jako ted a svobodu v myšlení psaní,,,kdyby tak tomu nebylo, nikdy by ti neuveřejnili tento blog. Žiju už 55 let v Kanadě. Mohu tě ujistit, že tam máte větší svobodu, než my tady v Kanadě. Tak jenom těchto pár poznámek

13 0
možnosti
Foto

Díky za komentář Honzo. Naprosto souhlasím s tím, že blbá nálada potažmo deprese je fakticky stav duše. Konec konců jsem v příspěvku napsal, že se tady v Česku máme dobře a že není kam emigrovat ...

7 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik