Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^ Hezký, odlehčený článek na závažná témata :-). Berbr něco asi dostane, ale 7 let? To se u nás dává za vraždu. Také věřím v titul Slávie, ale ještě radši bych byl, kdyby se do ligy vrátila Dukla. Ale vše bude tak, jak má být :-).

4 0
možnosti
Foto

R^;-D Taky to tak vidím. Raduji se z toho, že moje úspory se tenčí. Konečně budu úplně chudá a budu se moct pohoršovat nad konzumním životem boháčů. Taky stárnu, což je super, neboť všechny moje smysly se horší, výkonnost klesá, a tak si dělám naději, že konečně bych já jednooká mohla být mezi slepými králem. A počasí to je taky super. Buď prší moc nebo zase neprší vůbec, když není na co si zrovna stěžovat, tak tohle většinou klapne. ;-D Všechno frčí krásně. Mějte hezký den. ;-):-)

4 0
možnosti
OD

O18t39a 63D90v15o66r60a78k

19. 4. 2023 8:04

Napsal jste moc hezky. Téměř ve všem s vámi souhlasím. Až na ten titul Slavii, tam jste úplně mimo. hezký den:-)

3 0
možnosti
JT

Hezký článek plný optimismu. Slunečný a teplý víkend by se hodil, chystáme se na kolo. Jo a toa-Letná mě fakt dostalo ;-D;-D;-D

4 0
možnosti
Foto

Kolo mám taky přichystané. Už dlouho, ale zatím jsem ještě nevyjel. Ze dvou důvodů. Jednak kvůli počasí a taky že v dubnu hlavně chodím v rámci celostátní akce 10000 kroků ke zdraví. Možná o tom napíši samostatný blog. Jinak na víkend se už moc těším. Jak jsem se už zmínil. Chystám se do Edenu, do Molitorova a i první letošní zahradní grilovačka bude. Doufám

2 0
možnosti
MB

Nelze nevidět vtírající se skepsi. Přiznám se - Nechápu, jak někdo může existenčně zápasit? Není to o majetku - je to o způsobu života. Případy určitě existují. Následuje marný jev. "Pojďme pomáhat, nejlépe na náměstí". Ideální pro populisty a vzdoro spolky. Tužba větších výdajů pro nebohé. Opět to nic neřeší - Není dána odpověď - "A proč tedy nebozí jsou"? Vznikne opačný efekt. Nebozí nemají důvod se měnit. Naopak, mají důkaz. O hrozné době, vládě. Přece mají právo,.mají nárok. Proč Ukrajina? Sami máme málo. Hnutí Chcimírů ... .

Normální člověk procitne. Zjistí, že je vůl. Počínaje střetem s byrokracií státu - Aparát průměrově lépe honorován. Neuvěřitelné množství policistů a dalších s výsluhami. Stačí k tomu 15 let. Toužebně malý stát se nekoná, bumbrlík zde. Nevyplácí se robit - vyplácí se sloužit. Až se přesune k důchodu? Očekávaně je okrádán ve prospěch druhých. Pouze se tomu říká solidarita. Taky se nevyplácí robit. Lépe v r. 2022 odejít i předčasně. Slíznout smetanu nakumulovaných valorizací. Kdo odejde v řádném termínu? Těžce tratí. K tomu přechod tržní ekonomik na dotovanou. Popírání základu, přirozena ...

Jsme v situaci, jaké jsme. Vláda koná, dobře- blbě. Je třeba ji svrhnout.Rýsuje se spojenectví PRO+ ANO. Dožranosti rozumím - pesimismus je dychtivý a hnací. Zůstávám svým, tvrdím - Tak to rovněž fungovat nemůže. Jsem nadále optimista, proč? Protože se mi celoživotně potvrzuje - Bojovat proti chudobě prací a činností hospodáře se prostě vyplácí. Opakuji, to vůbec o majetku není:-)

2 0
možnosti
Foto

Vážený pane Miroslave, děkuji vám za obsáhlý komentář, který by vydal na samostatný blog, ale to je fajn. Píši především proto, abych vyvolal diskuzi, protože mne baví číst komentáře. Zejména ty, kdy diskutéři jsou v názorové opozici. Po přečtení vašeho komentáře mne napadlo, že bych mohl někdy napsat úvahu o budoucnosti pravice v Česku. Sice by se to dalo odbýt jedním slovem "žádná", ale právě proto možná něco zplodím. Díky za inspiraci a motivaci ;-)

1 0
možnosti
JD

Já jsem optimista, dopadne to špatně!

Karma!R^R^R^

4 0
možnosti
JV

Když toa-Letná tak snad i čínský cirkua-Eden, ne?

2 0
možnosti
Foto

Ano, ano. Přesně tak ;-DV

2 0
možnosti
Foto

Takže v sobotu fotbal a v neděli na golf. Ale úspory už skoro žádné a chudoba za dveřmi co? Jinak, článek je hrozný blábol.

3 5
možnosti
Foto

Děkuji za váš čas a za váš komentář k mému blábolu. Nicméně pro příště doporučuji číst pozorněji. Nikde v příspěvku jsem nenapsal, že už skoro žádné úspory nemám. Napsal jsem, že lidem, kteří nějaké úspory mají, že jim je požírá inflace.

3 0
možnosti
Foto

Příjemné čtení, Jiří. S patřičnou mírou nadhledu kráčíme životem vpřed. Až přijde skutečné jaro, bude ještě lépe. Na Slavii, na golfu, na zahrádce. Fajn večer. Jdu si dát latte.

6 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář a za pochopení. Přeji hezký zbytek večera. Já momentálně koukám na Neapol vs Milán

1 0
možnosti
RJ

Optimista je jen neinformovaný pesimista.;-)

3 0
možnosti
Foto

Nebo třeba "Optimista je člověk, který si myslí, že všechno bude v pořádku, i když je všechno špatně" ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 20,35
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik