Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tím závěrem o roku 1948 jste to poněkud dodrbal.

Nebo tím naznačujete, že plná náměstí v únoru 1998 Vám evokovala únor 1948?

1 0
možnosti
Foto

"My nesmíme ani naznačovat" říkal jeden klasik. Ten už je ale taky v Českém nebi. Nicméně jsem si vědom toho, že ten závěr je nejasný, ale nechávám na čtenáři, jak si to sám vyhodnotí, co jsem asi tím chtěl říct. Pro vás to rád dovysvětlím, co se mi honí hlavou. Přemýšlím o tom, kolik lidí přijde na příští protivládní demonstraci. Ono je to sice jedno, pokud to nebudou miliony, ale nespokojenost se současnou vládou roste rychleji než bychom asi čekali ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Melodická a rytmická hudba, při které si případně mohu i zaskotačit, je vždycky dobrá. A ten Ondra není mezi mladšími sám, komu se líbí naše muzika z osmdesátek nebo ještě starší. Na fb je několik skupin i s velmi mladými lidmi, kterým tato hudba na rozdíl od té současné hodně říká. Já se momentálně zabývám Olympikem. Zlatá to byla doba. Dobrý start do nového týdne, pane Jirko.

3 1
možnosti
Foto

Díky za věcný komentář, který mne potěšil. Mám to úplně stejně. Nejvíc poslouchám hudbu 70. a 80. let. A šedesátky mnohem víc než tu soudobou. Výjimky potvrzují pravidlo ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 20,97
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik