Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Stejně jako se ptáte Jankta, tak se ptám i Vás, Beránku. Proč nám to sdělujete? Proč s tím obtěžujete? Jste opravdu tak zoufalý, že na to musíte reagovat blogem a nedokážete zprávu přejít bez povšimnutí, když je Vám to tak moc jedno?

Rv

2 4
možnosti
KK

Tenhle blog si přečetlo 1000+ čtenářů. Nemyslím si, že by se všichni cítili obtěžováni. Já teda určitě ne a stejně, jako pana Beránka, mě zajímají další souvislosti.

4 0
možnosti
AT

Třeba souvislost s úpravou důchodů?

0 0
možnosti
KK

I když to spolu nesouvisí, úprava důchodů mě zajímá. Velmi.

0 0
možnosti
Foto

Jo to bylo na samostatný blog nebo možná dokonce i na seminární či diplomovou práci

0 0
možnosti
BG

Článek o Janktově coming outu si přečetlo daleko více lidí. Nemyslím si, že by se všichni cítili obtěžováni. Teda až na Beránka, který k tomu navíc sesmolil tenhle trapný žvást.

0 3
možnosti
KK

Mně se teda nezdá trapný. Jsou tam zajímavé úvahy. Samotného mě zajímá, jak teď bude Fotbalistova kariéra pokračovat. Mimochodem, žádný svatoušek to teda není, viz jeho chování k bývalce.

3 0
možnosti
Foto

On totiž Gabryš patří do stejné skupiny jako Jankto, jen se o něj nikdo nezajímá.

0 1
možnosti
BG

To si mě, Polášku, pleteš s někým ze své rodiny. Nejsem ze stejné skupiny.

A zajímají se o mě lidé, kteří jsou pro mě důležití. Názory nýmandů na moji osobu mě naopak nezajímají. Proč by taky měly?

1 0
možnosti
BG

To je úhel pohledu. Trapné je už jen to, že Beránkova potřeba k tomu napsat něco víc než jen komentář do diskuze vůbec vznikla.

Jankto mě nezajímá. Ani jeho život ani jeho kariéra. Nezajímám se o fotbal. V diskuzi jsem se vyjadřoval vždy obecně, nikoliv konkrétně.

0 1
možnosti
  • Počet článků 247
  • Celková karma 20,51
  • Průměrná čtenost 1276x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik