Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J49a56n 13M74a58r70e94k

3. 12. 2022 1:44

Mně se jako malému klukovi líbily ty staré pohádky..."Jdi, jdi má dcero do komry, jsou tam ty oči naší Dory...Jeníčka a Mařenku vykrmovala ježibaba v kleci a periodicky je řezala do prstu, aby zjistila, jsou li už oba k jídlu... po krátkém váhání však J a M vhodili ježibabu do pece, kde se upekla...to jistě byly inspirativní pohádky, které mi hodně daly do života....

1 0
možnosti
Foto

Já nemám Honzo tak skvělou paměť jako ty takže nevím jakou pohádku jsem měl v dětsví nejraději. A nemám se už ani koho zeptat. Nicméně, když jsem byl starší, tak jsem miloval Foglarovky, Verneovky a Mayovky. To byly pohádky, které formovaly mne...

0 0
možnosti

A já myslel že to je o pohádkách "politických stran". Tak už jsem na stará kolena zblbl. Pro mne pohádka č.1 - S čerty nejsou žádné žerty. Pro mne nepřekonatelné:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale vůbec ne. Naopak. Zasloužíte si pochvalu, že umíte číst mezi řádky a že si umíte domyslet, co nebylo vysloveno nahlas, protože by to u cenzury neprošlo. Proto diváci stáli fronty na Šimka s Grossmanem a taky třeba na Cimrmany. A Česká soda. To by dnes neprošlo v žádné televizi. Nejenom v té veřejnoprávní. Jinak "S čerty nejsou žerty" byla a pořád je nejoblíbenější pohádka mého staršího syna

0 0
možnosti

Z těch nových pohádek koukněte na Tajemství staré bambitky (teď bude i dvojka a také super) a Princeznu a půl království - chybu neuděláte:-)

1 0
možnosti
Foto

Jedničku Tajemství staré bambitky jsem viděl, ale Princeznu a půl království si nevybavuji. Díky za tip

0 0
možnosti
Foto

Já bych Chantal klidně na Hradě brala. Nazývá věci pravými jmény.R^

1 0
možnosti

Pohádky jsou většinou krásné a inspirující.

Jsem i rád, že důchodci mají čas a možnost sledovat všemožné seriály a nemají nutkání a čas táhnout s Vrábelem na lživou ČT. :-)

1 0
možnosti
Foto

Rozprávky mám rada tie klasické.:-)V

0 0
možnosti

P65e30t65r 92N56e34d26v89ě80d

2. 12. 2022 10:38

Jj, slečna Addamsová mile překvapila, i když se i pousměje.

1 0
možnosti
Foto

Je užasná po všech stránkách

1 0
možnosti
Foto

Pokud máte tak rád seriály, doporučuji nejlepší ze všech seriálů, které kdy vznikly, a to Chůva k pohledání, v originále The Nanny.

1 0
možnosti

Jojo, Freny je skvělá. Ovšem výborní jsou i "Ajťáci" v originále IT Crowd.

1 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik