Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Flaška je skvělý příklad západního stylu. Jak mu něco nejde pod fousy (krátce dennodenně holené), tak chce odkaz. Paměť, byť dokonalá až fotografická mu nevoní.

3 2
možnosti
Foto

Ona každá fotka časem vybledne. A podle toho, jak Vám co chvíli uniknou evidentní fakta, ta Vaše fotografická paměť připomíná cedník.

2 2
možnosti
Foto

Po vzoru pana Bicery, který ani netrefí vlákno diskuse, mu tedy odpovím taky v novém vláknu. Tradičně (jako skoro všude, hezky po východním stylu) vypustí jedovatou slinu, ale když dojde na lámání chleba (nějaký odkaz?) tak jen mlžení.

Neříkám, že u každého, ale u někoho platí: jednou komunista, na vždy komunista.

2 1
možnosti
Foto

14 let v diskuzi stačilo máčknout na reagovat a odpověď na diskuzní příspěvek se objevila pod ním. Teď se řadí na začátek diskuze. Budu rád, když mi vysvětlíte, co se změnilo a přizpůsobím se novým metodám.

0 0
možnosti
Foto

Seriál Sluha národa je ke stažení na YouTube, na Uložto a vysílán na Voyo od 28. března 2022 v původním znění s českými titulky. Na ČSFD hodnocení 70%.

Pan autor se diví, jak se z nějakého učitele mohl stát president. Vlastně z herce. Jako z Reagana. To víte, kdo umí, umí. Kdo neumí, píše hloupé blogy. ;-D

A co u nás? První byl původně spisovatel, druhý jakýsi úředník ve Spořitelně či kde, a ten třetí "partyka". A toho úředníka vyslal na cestu na post nejvyšší jistý dvojitý agent Karel Köcher, umístěný do Prognostického ústavu na žádost SSSR. To jenom k té konspiračce, jak se někdo může stát presidentem. ;-D

5 1
možnosti
Foto

Jak jste přišel na to, že se divím...??? Já jsem jenom napsal, že se mi líbil první díl sitcomu Sluha národa a že se těším na další díly

2 0
možnosti
Foto

Pane Flaško, odkaz mám jen ve své paměti. Možná že to bude na záznamech západoněmecké ZDF, která si cca deset metrů od nás pod Melantrichem zřídila jakési pódium, ze kterého brala záběry na demonstraci a m.j. i na mne, Což jsem se dozvěděl hned druhý den ráno cestou do práce, protože záběry prodala ORF, která se u nás dalo chytit. Bylo docela fajn slyšet spolupracovníky, s jakou radostí mi říkali, že mne viděli mezi demonstranty.:-) Tehdy byl Václavák poprvé ozvučen a řečníci, včetně Havla a Dienstbiera hovořili z balkonu Melantrichu. Byl jsem s podřízenými služebně v Praze a tuhle historickou událost jsem si nemohl nechat ujít. Ještě jednou jsem tam byl ve čtvrtek 23.11. 1989.

3 1
možnosti

Tak sláva byl jste na Václaváku 23,11. tedy ne 21.11, kdy nebyl Havel představen jako president a Dienstbier jako ministr zahraničí.

Hlavně, že to máte srovnané. ;-D

2 1
možnosti
Foto

Prozíraví pokaždé volí menší zlo, pane Flaško. Omezeným to dojde později.

2 2
možnosti

Dčkuji za doporučení...

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. Dejte pak vědět, jak se vám to líbilo

0 0
možnosti
Foto

Nějak mi ten Váš blog připomíná volbu našeho prezidenta. Dnes přeci skoro všichni voliči Zemana omluvně tvrdí: Volil jsem menší zlo :-).

2 0
možnosti
Foto

Ta první epizoda seriálu mi spíš připomíná volbu prezidenta Havla s tím rozdílem, že jsem si tenkrát nemyslel, že je to volba mezi menším a větším zlem. To přišlo až časem...

0 0
možnosti
Foto

Na Václaváku 21.11.1989 byl demonstrantům představen Václav Havel jako budoucí prezident a Dienstbier jako ministr zahraničních věcí. Jóóó, komu Pán Bůh, tomu všichni svatí.

1 3
možnosti
Foto

Volba to nebyla špatná. Nicméně 21.11.1989 jsem to nezaznamenal. Nějaký odkaz by byl?

2 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik