Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Věřím, že v některém dalším blogu nám popíše, jak už vše skvěle vidíš. Držím palceR^

1 0
možnosti

Nechápu, že jste hned nepoznal, že na jedno oko nevidíte a doufám, že jste cestou autem do Prahy neřídil.

Já takové štěstí neměl a v ÚVN mi oznámili, že moje postižení je neléčitelné. V pohodě si zatím vystačím s jedním okem, ale nevidím plasticky, nerozeznám třeba odstup aut a někdy si zalévám kafe mimo šálek.

Přeji brzké a plné uzdravení.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář a přání s tím, že do Prahy a zpět jsem minulé pondělí řídil sám. Jenom mi bylo řečeno, že po rozkapáni očí bych 3 hodiny počkal. Po dvou hodinách jsem vyrazil na Černý most, kde jsem si dal oběd, a za další hodinu jsem byl v pořádku doma. Jel jsem jen v levém pruhu a za celou dobu mne předjela jedna audina dva mercedesy ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, příště jděte k lepšímu očnímu. Operaci odchlípnuté sítnice prodělala nedávno naše známá, a protože vydržela na břiše ležet, už zase vidí. Takže mějte pevnou naději. R^

0 0
možnosti
Foto

Nikdo lepší než primář MUDr. Pavel Němec tady v Česku není...

0 0
možnosti

J40i69ř58í 40K62o46z50á85k

18. 1. 2022 16:56

Tak ať se Vám daří na cestě k "rysu ostrovidovi"!

1 0
možnosti

J26a68n 89M50a61r90e76k

18. 1. 2022 16:24

Tak Jirko, přeju komplet recovery...ale z toho, že jsi napsal poměrně rozsáhlý blog, usuzuju, že je vše na správné cestě. Moc mně mrzí, že k tomu kataraktu ještě ta sítnice. Tak se zatím drž a věř...a těším se na POZITIVNÍ pokračuvání...Honza

1 0
možnosti
Foto

Strhující čtení, jsem v duchu s Vámi. Mám víru a naději.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, ale bych bych raději, kdybych mohl psát na jiné téma ;-)

0 0
možnosti

Mám odpor k nemocnicím, doktorům a zejména k operacím očí. Nicméně, kdybych slepnul, asi bych taky šel pod mikroskop a doufal, že to docenti nepodělaj. Držím palec.

1 0
možnosti

Přeji brzké uzdravení a ostříží vidění.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik