Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Buďte rád, že nežijete v Německu - tam se za projevení vlastního názoru vyhazuje ze zaměstnání.

Trenér gólmanů německého klubu Hertha BSC Zsolt Petry si zadělal na propuštění, když poskytl rozhovor deníku Magyar Nemzet, ve kterém vyjádřil své názory. Porušil tak Chartu diverzity, jejíž signatářem je právě klub Hertha BSC.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/svet/dalsi-nahravka-pro-kritiky-politicke-korektnosti-bundesligovy-trener-dostal-vyhazov-za-projeveni-naz.A210416_170906_ln_zahranici_ele

:-P:-P:-P

0 0
možnosti
Foto

To jsem zažil ve svém životě už 2x . Poprvé v roce 1989, když mne vyhrožovali vyhazovem ze zaměstnání komunisté a pak o mnoho let později, když jsem nesouhlasil se vstupem do EU potažmo s výměnou koruny za euro. To bylo v době, kdy většina členů bankovní rady ČNB byli eurohujerové...

0 0
možnosti
Foto

Hlavně se neodvolávejte na Dostojevského, nebo Vám napaří hodin 5. ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

A toho ...... jste vypsal, nebo vytečkoval?:-)

1 0
možnosti
PB

..... kouzlo nechtěného!,- mám takovej dojem, že Vám "portál", velice specifickým způsobem, odpověděl na Váši zásadní otázku v předcházejícím blogu "Mazat či nemazat?" VEU

1 0
možnosti
Foto

Asi tak nějak. Díky za komentář

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Asi tak. Ale, to není toliko ,,výsadou" politiků. Nejednou jsem snahu o mou ,,eliminace" zažil i na těchto stránkách. Nikoli však od administrativy. Tam, alespoń u mě, vždy stačila vzájemná korektní komunikace. Ovšem kvůli ,,puntíku" jsem jí ani já, ani administrativa neřešili;-)

0 0
možnosti
Foto

Prakticky neexistuje? A Váš blogy tady je co? Já jsem byl za podobné formulace zablokován už několikrát. Ovšem tvrdit, že "svoboda projevu prakticky neexistuje" je opravdu dost hloupé....

2 5
možnosti
VV

Samozrejme ze svoboda projevu existuje, pokud to administrace schvali.

5 0
možnosti
Foto

:-)

Podivné. Neboť roli idiota nemůže zvládnout idiot, jak víme i z divadla. Idiot navíc není vulgarismus. Za roli idiota lze získat i Oskara a přijít si tak na pěkné peníze

4 0
možnosti
Foto

Nejni I jako I . Vyšším stupněm může být i UI. Ale ty netřeba hledat toliko v politice, neb takových je jako hub po dešti, a nejen na těchto stránkách. Třeba i tací i na můj příspěvek zareagují, ba až rádi;-)

0 0
možnosti
MV

s Vasi charakteristikou noveho min zdrav souhlasim

5 0
možnosti
Foto

Máte svůj profil. A vněm jistě i zdůvodnění, proč jste byl zablokován. Jinak je úsměvné se až kácet kvůli jednomu černému puntíku.Já mám puntík za údajný trolling, ač šlo jednoznačně o poznámku v kontextu článku, ke kterému jsem svůj příspěvek dal. Nešlo sice o tyto blog. stránky, ale o článek na hlavní stránce tohoto media, což ovšem systém nerozlišuje. Prostě jsem registrován jako bloger i diskutér. Ale, abych to, ausgerechnet ,,ventiloval" jako svůj blog, to vskutku nevím proč;-)

0 0
možnosti
VV

Ano, po panu Dvorakovi a Al Charovi je to zde podivne. Dmnivam se, ze stiznosti Sefredaktorovi ci Mafre by mohly situaci zmenit. Nebo take ze vam budou mazana i mnohem nevinejsi vyjadreni.

0 0
možnosti
Foto

Hrách na stěnu házet bude mít stejný efekt, jako si stěžovat v lampárně na hlavním nádraží. Vyzkoušeno.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS