Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

1. díl jsem zhlédl a nemohu mu nic vytknout.R^

Na recenze a rady, ať už jde o filmy, knihy, koncerty atd. nedám, leda tak od lidí, s jejichž požadavky na kvalitní dílo se ztotožňuji. Nejraději si však utvořím názor sám až z vlastní zkušenosti.

Vybírám si podle námětu a během prvních maximálně 20 minut (u filmu) vím, jestli mi bude stát za to ho vidět celý, nebo zda mám svůj volný čas raději věnovat jiné, bohulibější činnosti.

V případě návštěvy kina nebo koncertu (dnes bohužel můžeme mluvit už jen o minulosti:-/) je situace složitější, ale nic by mi nebránilo kulturní událost tiše opustit, pokud bych byl zklamán. Zatím se to ale ještě nestalo.

2 0
možnosti
Foto

Mám to podobně s tím rozdílem, že když mi někdo z kamarádů nebo z rodiny něco doporučí (protože mne znají nejlépe) tak se na to většinou dříve či později podívám, ale ne vždy se mi to tak líbí třeba jako jim. Většinou ale do toho jdu teprve když si o tom filmu nejdříve přečtu podrobnosti. Často se nechám nachytat hereckým obsazením a pak jsem zklamán nicméně ještě se mi nestalo, že bych něco nedokoukal. I když někdy to je s vypětím všech sil. Jednou v životě se mi stalo, že jsem odešel o přestávce z divadla, ale to už je hodně dávno a nevzpomínám si co to bylo

0 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 20,73
  • Průměrná čtenost 1281x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik