Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

1. díl jsem zhlédl a nemohu mu nic vytknout.R^

Na recenze a rady, ať už jde o filmy, knihy, koncerty atd. nedám, leda tak od lidí, s jejichž požadavky na kvalitní dílo se ztotožňuji. Nejraději si však utvořím názor sám až z vlastní zkušenosti.

Vybírám si podle námětu a během prvních maximálně 20 minut (u filmu) vím, jestli mi bude stát za to ho vidět celý, nebo zda mám svůj volný čas raději věnovat jiné, bohulibější činnosti.

V případě návštěvy kina nebo koncertu (dnes bohužel můžeme mluvit už jen o minulosti:-/) je situace složitější, ale nic by mi nebránilo kulturní událost tiše opustit, pokud bych byl zklamán. Zatím se to ale ještě nestalo.

2 0
možnosti
Foto

Mám to podobně s tím rozdílem, že když mi někdo z kamarádů nebo z rodiny něco doporučí (protože mne znají nejlépe) tak se na to většinou dříve či později podívám, ale ne vždy se mi to tak líbí třeba jako jim. Většinou ale do toho jdu teprve když si o tom filmu nejdříve přečtu podrobnosti. Často se nechám nachytat hereckým obsazením a pak jsem zklamán nicméně ještě se mi nestalo, že bych něco nedokoukal. I když někdy to je s vypětím všech sil. Jednou v životě se mi stalo, že jsem odešel o přestávce z divadla, ale to už je hodně dávno a nevzpomínám si co to bylo

0 0
možnosti

Stará Peléščena řekla, že tá ženská je přemúdřená a do všeckého enom rýpe.:-/

0 0
možnosti

Ve hře Lijavec zařadilo divadlo Járy Cimrmana diskusi diváků ke hře ještě před jejím uvedením. Podobně mi připadá vaše úvaha nad "Kukačkami". :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář. Potěšilo mne vaše srovnání mého příspěvku s divadlem Járy Cimrmana

0 0
možnosti

Viděl jsem dnes večer první díl seriálu.

0 0
možnosti
Foto

No a co? Jaké to bylo?

0 0
možnosti
Foto

Psala jsem už do diskuse pod recenzí, že já se určitě dívat nebudu. Absolutně totiž nechápu smysl toho, proč byl ten seriál natočený. Aby rozjitřil staré, částečně zhojené rány?

1 0
možnosti
Foto

To je stejné, jako by už nikdo nemohl natočit film o 2.svetove válce. Aby nejitřil staré rány. Filmy o skutečných událostech se točit budou vždy.:-)

1 0
možnosti

Homeland je naprosto parádní, myslím že rozhodně lepší volba ;-) já si pustím Zemi nikoho, sice taková pecka to není, ale Kukačky asi nedám.

1 0
možnosti

Jak to máte Vy s Mirkou Spáčilovou jsem podle těchto Vašich pár řádků opravdu nepochopil, no skočil jsem naivně na již od pohledu podezřelou reklamu, pod jejím článkem, dobře mi tak. ;-D

0 0
možnosti

"Počkám si na pár desítek komentářů na ČSFD a pak teprve se rozhodnu."

Vy se opravdu rozhodujete podle komentářů na ČSFD? ;-D

5 3
možnosti
Foto

Ano a je na tom něco špatného?

1 1
možnosti
Foto

Já jsem úplně náhodou shlédnul film Jmenuji se Sam na Nova Cinema a příjemně mě překvapil (78%). Měli by ho vidět všichni rodiče, aby věděli proč se děti k nim chovají, tak jak se chovají.

1 0
možnosti
Foto

Díky za tip. To jsem neviděl, ale koukám, že to má atraktivní herecké obsazení a kvůli Michelle Pfeiffer bych se na to mohl juknout ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS