Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ti "staří" bardi jsou fakt Frajeři. A Langer..... tak to také klobouček.....Uvidíme jak nakonec obejde celý turnaj a zvláště finálové kolo, ale pro mě je to také Pan Hráč a opravdový profesionál. A vůbec... konečně Masters.... Už jsem se nemohl dočkat. Letos ano, jiný termín, ale je fajn, že se hraje. Pro mě je to zvláštní, protože 10. dubna mám narozeniny a Masters mám vždy spojeno s narozkama.....;-) Neskutečně si to v TV užívám. Bosák s Čeňkem na komentu, drink v ruce a super golf na nejvýznamnějším turnaji sezóny. Samozřejmě jsem zvědav na Tigera a Mickelsona...,... ale dalších letošních "vítězů" je tam víc, než dost. Jinak si vypůjčím jedno rčení, které říkám kamarádům, kteří nechápou moji vášeň sledovat golf a navíc nechápou ani golf jako takový. Říkám jim : začněte se v TV dívat na golf od druhé devítky finálového kola v neděli turnaje Masters v Augustě.... a .... už u golfu zůstanete.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik