Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy se máte, vás to potkalo až dnes u snídaně. Já s tím má problém denně už víc než 30 let. :-)

3 0
možnosti
LB

Kdyby jen 30 let... :-)

2 0
možnosti
PV

P79a22v69e20l 57V77é84b34r

23. 10. 2020 11:50

Mně je 70, takže já kolem 52 let (před rokem 1968 jsem si to tak nabral).

1 0
možnosti
Foto

Před ́89 jsem věděl co čekat a tak jsem nemohl být zklamán.:-)

1 0
možnosti
Foto

To máte pravdu. Tehdy bylo mnohem zřetelnější co je dobře a co je špatně. A hlavně jsme byli mladí ... ;-). Když jsem v listopadu 1989 zvonil klíčema ani ve snu by mne nenapadlo čeho se dožiji nejenom tady u nás ale potažmo v celé západní civilizaci

0 0
možnosti
Foto

A proč myslíte, že jsem zmínil knížku Jak chutná moc? Ta vyšla už víc než před 40 lety ;-)

4 0
možnosti
PK

Jo Mňačko byl pašák, přiznám se, že jsem nejprve viděl film a pak knihu. Většinou to jde obráceně, ale aspoň jsem nebyl zklamán, po knížce mě následující filmové zpracování většinou nenadchne.R^

1 0
možnosti
Foto

Už si nevzpomínám, jestli jsem viděl film, ale tu knihu jsem četl. A ne jednou

1 0
možnosti
Foto

Před 40 lety jsem ji poprvé četl, ale vyšla už v roce 1968

3 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik