Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Typický názor člověka, které elektrokolo nemá a n i k d y by si ho nekoupil. S ženou se věnujeme cykloturistice už asi čtvrt století a treková elektrokola jsme si pořídili před třemi lety. Samozřejmě ne proto, abychom na nich mohli jezdit "padesátkou", ale proto, abychom si i nadále mohli užívat dlouhých výletů, když už se stoupajícím věkem síly ubývají. A nemůžeme si je vynachválit. Máme elektrokola s asistenční přípomocí, odstupňovanou od 0 do 5. Stupeň 1 vám víceméně jen kompenzuje vyšší hmotnost kola. Když si chcete zamakat, zvolíte co nejnižší stupeň přípomoci, když se vracíte domů po dlouhé túře, jedete navíc proti větru a máte už toho plné zuby, použijete vyšší stupeň. Ty nejvyšší dva nepoužíváme vůbec, není k tomu důvod, chceme se projet krajinou a ne ji prosvištět jako blázni. Díky elektrokolům se dnes vracíme k cyklotúrám, které jsme jezdili před 20 lety, a před pár lety "odpískali", protože už pro nás byly moc náročné.

3 0
možnosti
Foto

Nikdy neříkej nikdy. Teď bych nechtěl elektromobil ani zadarmo, ale za pár let třeba změním názor. Jenom blbci své názory nemění ;-D

0 0
možnosti
Foto

Je vidět, že jste navíc i odvážný: platit si Premium iDnes ... R^

0 0
možnosti
Foto

Odebírám klasické papírové noviny do poštovní schránky. Mám je tam každé ráno cca v 7:30

0 0
možnosti

K těm houbám:

Já si to představuji tak, že u každé houby bude platební terminál připojený k internetu, který vám určí druh houby, kvalitu a hmotnost a vy potom kartou zaplatíte. Vče samozřejmě snímané bezpečnostní kamerou. Ovšem přístup k tomuto terminálu bude povolen jen po značené turistické cestě.

1 0
možnosti

Nej řešení je chůze, ta rychlá i ta pomalá a když máte společníka tak to utíká celkem dobře i na delší trase a když má 4 nohy a vyslechne vaše denní nářky bez odporu...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Souhlas, já jsem před deseti lety vyměnil kolo za golfové hole. A to je můj nejoblíbenější pohyb. Výhodou je, že člověk může hrát a bojovat i jenom sám se sebou ;-)

1 0
možnosti

P40e36t97r 51S55k91á17l97a

15. 8. 2020 11:18

Ono to je trochu jinak. Na elektrokole samozřejmě můžete jet jak rychle chcete, přípomoc elektromotorem ale v továrním nastavení funguje jen do rychlosti cca 25 km/h.

1 0
možnosti
Foto

Aha, děkuji za vysvětlení. Jak vidíte o elektrokolech toho vím hodně málo...

0 0
možnosti

Tak asi nejen se Sněžkou se bude muset něco dělat. Já jsem to vyřešil - panicky se bojím klíšťat a tak máme lesní obrazovou tapetu v obýváku a stačí:-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám asi nějakou špatnou krev. Nikdy se mne žádné klíště nechytilo a pokud ano, tak jsem o tom nevěděl.

0 0
možnosti

Tak, co mu patří?

Stromy, křoví, šišky na zemi, ale houby ne?

V Rakousku nikoho nenapadne chodit do lesa označeného PRIVAT.

0 0
možnosti
Foto

Mne by to taky nenapadlo chodit někam kde je napsáno "soukromý pozemek - vstup zakázán". Jenom si nedovedu představit to zpoplatnění sběru hub. Jestli by bylo od kusu konkrétního druhu nebo na váhu a kdo to bude sledovat a jak. Prostě si to nedovedu představit

0 0
možnosti

Píšete:

No a co se týče toho sběru hub je pravda, že lidé ztratili vztah k soukromému majetku a že nerespktují, že les někomu patří.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik