Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle se nařídit nedá.

1 0
možnosti
DS

Tak jak já to vnímám, nejde o povinnost, kterou by nám někdo mohl či chtěl nakázat shůry. Jde jen o doporučení, abychom, v rámci zdravého rozumu i ulevení zdravotnickému systému (když budete očkován, budou moci chřipku vyloučit a budou s Vámi rovnou moci zacházet jako s potencionálně Covid-19 pozitivním) se měli očkovat. Já, jako učitelka, tedy plně exponovaná každodennímu kontaktu se spoustou patogenů, se rozhodně očkovat dám. Zda se nechám očkovat proti Covid-19, bude-li kdy skutečně účinná a prověřená vakcína, to ještě rozhodnuto nemám, ale tu chřipku, v tom mám jasno.

1 0
možnosti
JS

tak to se už necháváte očkovat roky proti chřipce ne?

1 0
možnosti
PC

Naprostý souhlas s autorem. Jakákoli povinnost, která by zasahovala do kompetence výhradně MÉHO soukromého rozhodnutí a života, je pro mne nepřípustná.

Očkovat se nechám jenom tehdy, uznám-li to sám za vhodné a potřebné. A řeči o ohleduplnosti v tomto smyslu jsou pouze známkou zjevné učinnosti mainstreamové masáže.

Od svých dobře známých lékařů jsem slyšel mnohé na toto téma. Svoje nejbližší by na chřipku nikdy neočkovali. A podobně je tomu nejen s očkováním, ale i s jinými "preventivního metodami".

Karma panu autorovi.R^

4 1
možnosti
Foto

Děkuji, je fajn narazit na spřízněnou duši...

2 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že se hodně pohybuji v krajině, zasažené klíšťaty, pravidelně se nechám očkovat proti klíšťové encefalitidě, protože ze svého okolí znám dost lidí, kteří kvůli této nemoci skončili na vozíku. Nedávno proběhla tiskem zpráva, je na obzoru i vakcína proti lymské borelióze, proti které se doposud očkovat nedalo. Škoda, že tak pozdě, já už jsem to (bohužel) od toho zatraceného naničhodného hmyzu stačil "chytit". Proti chřipce se nechám taky každý rok očkovat a žádné škodlivé příznaky jsem na sobě nepozoroval a chřipku jsem už léta neměl. Dobrovolně (a tenkrát ještě za nemalý peníz) jsem se nechal očkovat i proti pneumokoku. "Bojovníci" proti očkování, jako autor toho článku, se tváří jako hrdinové a přitom jsou to jen zbabělci, kteří se bojí podstoupit byť jen minimální riziko.:-)

2 0
možnosti
JS

já se klíšťat bojím, tedy nemocí z nich, ale raději se pořádně pokaždé když jdu někam kde jsou postříkám repelentem, než se nechat očkovat. Já nejsem odpůrce očkování jako takového, toho základu, ale prostě nechávat do sebe píchat všechno co je na trhu mi přijde moc. Cestuji, ale mám jen naočkovanou žloutenku a tyfus, který působí i na jiné střevní bakterie, ale abych do sebe dala všechna doporučená očkování to zase ne. Tak jsem asi zbabělec, ale všeho moc škodí.

2 1
možnosti
PD

a co 5G, už ste si koupil flešku na odstínění?

2 0
možnosti
Foto

Tak kvůli takovým jako Vy zas budem nosit roušky a další lidi přijdou o práci...

5 2
možnosti
PK

No pes mě pokousal dvakrát a tetanovku jsem dostal, pak mě ťafla zmije a přežil jsem třesoucí se bez medikamentů a lékaře , ale očko proti Covidu bych asi dal, jeden nikdy neví ....

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, že člověk nikdy neví, co v těch vakcínach je a jaké mohou mít vedlejší účinky... ;-)

1 0
možnosti
PD

a, další odborník na virus. Klidně se očkovat nenechejte, ovšem případné léčení potom zapllaťe z vlastní kapsy, když zdravotní pojištění za vás platí stát

3 2
možnosti
Foto

Já už jsem státu za celý život nacpal miliony a teď na stará kolena chci už jen jedno. Ať se mi nemontuje do života a nechá na mne, abych sám posoudil, co je pro mne dobré a co nikoli. Na fázi dobrovolnosti a nikoli povinnosti. Pro mne je totiž svoboda rozhodování, názoru a projevu nejvyšší prioritou.

6 1
možnosti
JS

Tak vy to vidíte až moc konspiračně, každopádně osobně očkování proti chřipce já ani zadarmo, nevidím důvod. Jediné co jsem si dala „navíc“ byla žloutenka a tyfus, když jsem jela do Asie.

0 0
možnosti
Foto

Chřipku jsem měl jednou v životě cca někdy před 20 lety a to bylo taky jen jednou co jsem byl v pracovní neschopnosti. Když nepočítám zlomeninu kotníku. S tou se taky do práce chodit nedalo. Jo a pak jsem ještě před čtyřmi roky ležel v nemocnici s úpalem, úžehem a dehydratací organizmu. Tam mi následně diagnostikovali rakovinu jater, která se díky Bohu nepotvrdila. V jiné nemocnici mi pak po čtyřech dnech všech možných vyšetření sdělili, že tam nikdy neměli zdravějšího pacienta a že jim tam zabírám místo...

2 0
možnosti
ND

Taky je dobrá pavučina na rány, zaříkávání a močit na rány. Četla jsem to, nezkoušela, přeci jen raději vezmu lék či dezinfekci...

Ono ode zde ke zdi není ta nejlepší cesta, ale kdo chce kam...

3 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik