Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlásím, že počasí nám přálo a 1.5.2020 v 15:15 bylo hotovo. Včetně nových okapů...

0 0
možnosti
Foto

A může začít pršet...

0 0
možnosti
Foto

Taky se mi vede naprosto skvěle.

0 0
možnosti
Foto

Možná by nebylo na škodu, kdybyste pane Řezníku napsal, co je zdrojem vašich příjmů, když se vám "vede naprosto skvěle". Minimálně mne by to v kontextu blogu zajímalo...

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ono je to spíš o tom, kdo platí drahé nájmy, popřípadě zaměstnance a také oboru. Sám jsem sice momentálně jen na zlomku příjmu, ale nemám ani drahý nájem npř. restaurace, ani neplatím zaměstnance. Přesto i v mém oboru doufám, že krize by mohla pomoci odfiltrovat ty dobré, od těch špatných. Snad se to nezvrhne nějakým jiným směrem.

3 0
možnosti
Foto

Já nevím, jak chcete oddělovat zrno od plev, když zrovna v našem městě se všude vaří naprosto skvěle.

0 0
možnosti
Foto

Tak nebude to tím, že Vámi uvedení řemeslníci a i mnozí další nepotřebují ke své činnosti provozovnu a pracují na zakázce přímo u zákazníka?:-) Těchto lidí se pochopitelně dnešní situace nedotkne. Mít hospodu či obchod, nebo jiné prostory k vykonávání své činnosti je pochopitelně zcela o ničem jiném...to oprovdu není důvod k nějaké velké radosti. I mnohé obchody či další aktivity, které mohly mít otevřeno po celou dobu krizového stavu zaznamenali velký pokles tržeb...

1 0
možnosti
JF

J95i48ř31í 17F34o78g43e29l

30. 4. 2020 13:32

Klempíři bez dílny? Kde žijete? Víte něco o řemeslech?

4 0
možnosti
PP

Obdobnou zkušenost jsem učinil s topenáři. Kdybych to neměl domluvené už v únoru, tak bych měl kotel vyměněný až napřesrok. Jenže jak psáno výše. Řemeslníků je obecně málo. Nejspíš proto, že ti musí makat nejen hlavou, ale i rukama. A musí taky něco umět.;-)

6 0
možnosti
Foto

Asi to tak bude, protože topenář mi slíbil realizaci zakázky letos, ale už se neozval. Díky za připomenutí. Zkusím mu zavolat, jestli třeba jenom nezapomněl

0 0
možnosti
Foto

;-) Objednal jsem domů rodině picu. Při dodání mně bylo řečeno, že nestíhají, a že něco takového ještě nezažili;-) Snad jen, že to jsou jen ,,drobnosti", neb nejde o onen virus, ale o pokračují krizi, a nejen u nás. A onen virus jí nezpůsobil ,,jenom" jí více odkryl i urychlil. A nejen u nás, ale celosvětově.

3 0
možnosti
Foto

Tomu se mi ani nechce věřit. V kterém městě vám nepřivezli pizzu, že nestíhají? To by mne fakt zajímalo

0 0
možnosti
Foto

Potěšující v tom moři zoufalství ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik