Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Současné restrikce Vlády nekritizuji, podrobuji se. Nerozumím bacilům, nadějný vývoj prokazuje, že směr je zřejmě správný. Vadí mi hlavně chaotická komunikace směrem k veřejnosti. Překladatelé do znakové řeči již mají křeče v rukou - Nedaří se, aby mluvila jedna osoba a vydávala jasné pokyny. Vysvětluji si lákavostí chodu kamer v TV. Vidím, že je třeba být viděn ...

Nelze přehlédnout, že i dochází ke směšování pojmů ! Toužebné přání o prodlužování Nouzového - krizového stavu. Asi nejlépe dočasně, tak na 21 let. Kdo sdělí, že to není nutné, je napaden - typický, neodpovědný bacilonosič ! Kdo sdělí, že k tomu přece dostačují Vyhlášky ministerstva zdravotnictví - bez Nouzového stavu - Je neodpovědný nepřejícník ! A to jsem právě já samotný ! Já si skutečně nepřeji, aby Vláda a další party podivné si pohodlně šmelily bez jakéhokoliv dozoru a miliardy Kč poletovaly vzduchem. Je zajímavé pozorovat, jak se tyto jevy- zájmy, překrývají. Zachraňuje se přece Národ, že ANO ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za váš komentář se kterým plně souzním...

1 0
možnosti
ČP

Jsou lidi, se kterými bych ve společném flightu nikdy nešel, přátele na golf si vybírám. Za tu první větu Vašeho blogu se asi na golfu nepotkáme. Tak Vám alespoň přeji hodně prachů, to koleno nějak dopadne...

1 1
možnosti
Foto

Vážený pane Poštolko, děkuji vám za návštěvu blogu, ale upřímně řečeno vůbec netuším, proč byste si se mnou nešel zahrát. Kvůli čemu? Kvůli první větě? Myslíte titulek nebo větu "Jedno vím zcela jistě" ? Co vás tak popudilo? Nerozumím. A proč mi přejete hodně prachů? To taky netuším. Já si přeji hlavně zdraví a nejenom kvůli golfu

0 0
možnosti
ND

Přeju hodně zdraví a zvýšit odvahu!

1 0
možnosti
Foto

Jo jo štěstí ani zdraví si člověk za prachy nekoupí...;-)

0 1
možnosti
JK

Nebojte se toho.. Operace bude v pohodě.. Můj manžel si utrhl křížový vaz na venkovském puťovém fotbale.. Večer s tím šel, statečně, ještě na zábavu, ale po půl hodině využil mé opory a "šli" jsme domů. Druhý den se 4 hoši z fotbalového utkání sešli na chirurgické ambulanci. Paní doktorka, když ošetřovala manžela tak se zděšeně ptala, kolik hráčů hrálo ten zápas, aby věděla, kolik pacientů má čekat.. Následná operace dopadla taky dobře, fotbal musel vyměnit za kolo... A tak po čtyřicítce zjistil, že cyklistika je mnohem lepší sport..

1 0
možnosti
Foto

Poprvé jsem si vyhodil koleno v deváté třídě při fotbale na hodině tělocviku a když se mi to stalo na gymplu při tělocviku znovu, tak jsem s fotbalem definitivně aktivně skončil. Na operaci jsem ale nikdy nebyl a teď to bude poprvé. Doufám že naposledy...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za váš názor...

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik