Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pak si budou muset vlády najít jiný strašák, aby většina byla vděčná, že jim seberou další a další svobodu.

0 0
možnosti
Foto

Jedno z mnoha hlášení na plotech : Vítáme koledníky, kteří přijedou na kolech, přiběhnou a případně také autisty.;-D

0 0
možnosti

J97a43n 95R44á78ž

14. 4. 2020 13:27

Udělali mi radost koledníci, kteří přišli jako každoročně i k nám na samotu. Někteří měli koloběžky, všichni roušky a kasičku pro dary na charitu. Pro mne důkaz, že svět zůstal v některých oblastech ještě normální.

0 0
možnosti

J15a44n 28R51á78ž

14. 4. 2020 12:19

Na rozdíl od autora blogu se naplno raduji z každého dne, kdy mohu jít do přírody a když si zahraji golf, tak mi radost z toho, že jsem si vyčistil mysl, procvičil tělo a dodal plicím kyslík, přetrvá celý zbytek dne.

Právě proto, že "Všechno má určenou chvíli a veškeré dění pod nebem svůj čas" je nesmyslem zatěžovat si mysl při golfu nepatřičným mudrováním a kazit si tak radost ze hry.

1 1
možnosti
Foto

S vymknutým kolenem a francouzskými holemi se hrát nedá... Vypadá to, že zatímco já jsem v důsledku zranění neušel ani devítku, tak vy jste asi nedočetl ani ten můj blog ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dnes jsme měli mít první turnaj seniorů v Pyšelích. Když kouknu z okna, tak mne ani nemrzí, že byl zrušen.

0 0
možnosti

J24a72n 70R24á91ž

14. 4. 2020 12:33

R^:-) Naši moravskou seniorskou golfovou tůru jsme měli začít ve čtvrtek v rakouském Poysdorfu a moc mne mrzí, že z objektivní důvodů zahájena nebude. Co se dá dělat, že ano?

PS. A já si při pohledu na Vaši fotku říkal, že jsme se už někde potkali. Zřejmě na nějakém klání golfových seniorů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik