Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já Havla bral vždy s rezervou a v tuzemsku pro mne nebyl plně uvěřitelný, ale když teď často čtu poukazování na to, že ho zvolil komunistický parlament, tak jen neuvěřitelně zírám a autory nechápu.

Kdo jiný ho asi měl a mohl v té době zvolit?

1 0
možnosti
Foto

Ale proč musel být zvolen? Vždyť došlo k převratu, nebylo tedy vůbec třeba dodržovat formální kntinuitu. Chápete, co tím myslím?

0 0
možnosti
PP

Padlo tam nekolik zaujimavych hlasek - napr. pri dialogu sefa a agentky v MI6 - My nebojujeme proti komunismu, my uz leta bojujeme proti Rusku. Mne se libila role toho agenta KGB, jak tu budoucnost krasne s Vlasakem naplanoval, cetne neprustrelne legendy, akorat se rezim udrzel moc dlouho a kdyz to prislo, tak uz byl Vlasak za zenitem.

0 0
možnosti
Foto

Jsem tak trochu na jedné lodi s panem Braunem. Byly tam poměrně naivní scény - viz vniknutí hrdinky do přísně střežené oblasti. Jako špionážní thriller asi dobré, jako exkurs do minulosti poměrně slabé....rovněž nechci prozrazovat děj pro ty, co to neviděli.

Na rozdíl od pana Brauna však hodnotím pozitivně výkon pana Vlasáka v roli plk. StB. Nebyl vylíčen jen jako svině, stejně jako jeho parťák......

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, to proniknutí a pohyb v sovětském vojenském prostoru byl mírně řečeno úsměvný potažmo hodně přitažený za vlasy, ale pokud se na člověk díval jako na bondovku tak s tím nemám problém ;-)

0 0
možnosti
Foto

Předešel jste mně, takže moje recenze už je zbytečná, i když já ten seriál nehodnotím vůbec jednoznačně pozitivně. Na rozdíl od vás si myslím, že to nejlepší na seriálu byla postava ztvárněna Taňou Pauhofovou. Ta celý seriál držela nad vodou, zatímco pan Vlasák prakticky neměl co hrát, stejně jako Martin Hofmann. Směšně působily souboje uvnitř britské tajné služby kde vynikající výkon podal v roli agenta David Nykl ( znalci vzpomenou jeho bezkonkurenční roli dr. Zelenky v seriálu Stargate Atlantis nebo ruského mafiána s dobrým srdcem v seriálu Arrow.) Dějově ten seriál je hodně rozkolísaný, hlavně kvůli sotva uvěřitelnému scénáři. Za všechny nesmysly především vniknutí paní Skálové do vojenského prostoru bez toho, aby si jí všimli vojáci na věži. Navíc ta díra v plotě byla hodně šílená. K záporům patří dále ještě ne zcela jasně vykreslená role Vlasáka a toho Ruského agenta, krtek z archívu, hrůzostrašně naivní sekretářka na StB, sestra hlavní představitelky a tak bych mohl pokračovat.

Pokud se na seriál někdo bude dívat jako na drama o minulosti, pak jistě bude zklamán. Pokud divák touží po špionážním thrilleru, pak po závěrečných titulcích jen pokrčí rameny a povzdechne si. Ztráta času to rozhodně není, ale pro mně to bylo hodně zklamání.

0 0
možnosti
Foto

Tak nesmíte být zas až tak náročný. Skálová za dráty byla samozřejmě nesmysl, ale jak jinak vykreslit Rusáky jako všeho schopné, avšak zároveň úplně neschopné (ohlídat vlastní vojenský prostor).... ? Role Vlasáka byla naprosto skvělá, právě proto že chvílemi velmi nejednoznačná, ale závěrem syrově typická. Prostě život není černobílý. Krtek z archivu byl překvápko, a jeho další osud velmi ilustrativní.... KOnečně nějaká složitější zápletka než obvykle.

1 0
možnosti
Foto

Taky se mi to líbilo R^

2 0
možnosti
Foto

Na naše poměry profesionálně natočené špionážní drama se slušnými hereckými výkony a zajímavým scénářem. Není šprochu aby na něm nebylo pravdy trochu...

0 0
možnosti
ND

HBO nemám, klikla jsem, Jiří :-)

0 0
možnosti
Foto

To je škoda, docela by mne zajímalo, jak to vidíte vy 

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik