Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si pořád myslím, že hlupáků je jen 30%.

0 1
možnosti
Foto

Nevážím si ho, není k tomu vůbec žádný důvod. Shromažďuje si kolem sebe lidi, kteří ho slepě poslouchají a obhajují do posledního dechu, rozhazuje peníze, které nemáme a obecně jde o člověka poněkud nižších kvalit.

4 1
možnosti
Foto

Tak já vám nevím. Teď se dívám na tu anketu a píší tam, že už hlasovalo 8623 lidí, ale poměr Ano:Ne je stále 90% : 10%. To se mi zdá podivné. Takže to spíš vypadá jako nějaký podvod. Nemohu se vnitřně smířit s tím, že je to 9:1 :-(

0 0
možnosti
Foto

Trošku se divím, že sledujete nějaké ankety. Mohou být, samozřejmě, podvodné. Nemůžete se vnitřně smířit s jakousi anketou; co budete dělat, až Babiš znovu vyhraje volby? Nehodíte si mašli? Nic ve zlém, ale chtěli jsme svobodné volby, tak je máme.

3 1
možnosti

:-)......Pane autore! Byl jsem na jedné z prvních schůzí v Ostravě, kdy se zakládalo ANO 2011! Byl jsem tam se dvěma stejně starými kamarády jako já! Dokonalá organizace, lidé se ani do sálu nevešli.

Při cestě zpět jsme to probírali v autě a shodli jsme se na tom......to je náš člověk!

UDělal tu pořádek, daří se nám nejlépe od sameťáku, korýtka těch co to tu bez obav z trestu rozebírali jsou prázdná! Proto ta nenávist, bezbřehá! Zbavit se Babiše za každou cenu. Zatím se to nepodařilo!

Když jsem nedávno v interwiev poslouchal Fialu, musel jsem se srdečně zasmát.....ten už se cítí býti premiérem, divný to člověk......a vzdělaný, ověnčený tituly, politolog.

Babišovi fandím a přeju mu ještě mnoho aktivních roků! Hrozím se toho, že by náš stát vedl Fiala, nebo Bartoš a někdo další jim podobných! ;-D;-D;-D

5 3
možnosti
Foto

Vážený pane, děkuji za obsáhlou reakci, ale to, že při zakládání buňky ANO v Ostravě všechno klapalo jako na drátku mne nikterak nepřekvapuje nicméně to nijak nesouvisí s charakterem tohoto člověka. Počátky jeho podnikání jsou spojeny s lidmi, kteří byli také spolupracovníky STB a to mluví za vše. Vám to možná nevadí ale slušným lidem, kteří mají čest a smysl pro právo a spravedlnost rozhodně ano. Babiš rozhodně není hlupák a ví velice dobře co dělá a co lidé chtějí slyšet. Marketingově to má zmáklé perfektně. Přetáhl na svou stranu voliče ČSSD, mnohé komunisty a taky dost středových voličů. Já coby OSVČ ale rozhodně jeho fanouškem nejsem a nikdy nebudu.

3 1
možnosti

Beránek je na rozdíl od Babiše bezvýznamná 0!

3 3
možnosti
Foto

Nejsem šokována - dalo se to očekávat. Když je někdo stále u napadán - a málem lynčován, lidé (nás) s ním mají soucit. Myslím, že z počátku byl A.B. kde-komu lhostejný, možná i nesympatický, ale ten neustálý tlak na něj, zejména to trapné extempore s jeho nemocným synem, a pak - svolávání tisícihlavých demonstrací proti němu, udělalo své... Tedy díky vám, "Milionové chvilky a díky vám "demobloku... Pak se nedivte. Rv

6 3
možnosti
Foto

Vážená paní, je mi líto, ale jste vedle jak ta jedle. Píšete " díky vám, "Milionové chvilky a díky vám "demobloku... Pak se nedivte" Nevím, proč mne spojujete s hnutím Milion chvilek... Já jsem nikdy na žádné jejich demonstraci nebyl takže nechápu proč mne s nimi spojujete?????

1 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik