Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nemáte pravdu, naopak je třeba aby si co nejvíce lidí uvědomilo, že další volby by měly dopadnout jinak a pokojné demonstrace ty lidi spojí

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, člověk je rád, když občas narazí na spřízněnou duši ;-)

0 0
možnosti
Foto

Koukám na ČT24 a když slyším ty projevy tak jsem rád, že tam nejsem. Je tam spousta demagogie a manipulace ;-€

6 0
možnosti
Foto

A že se nad tím bude rozplývat blahem Petr Honzejk (komentátor Hospodářských novin) mne vůbec nepřekvapuje. Ten má většinou přesně opačné názory a postoje než mám já...

2 0
možnosti
Foto

Nikdy nám nebylo tak dobře jako teď. Můj známý se spolupodílí na výstavbě dálnic. Před vstupem ANO na scénu musel platit za zakázky úplatky. Postupně se navyšovaly ze 3% na 12%. Teď nemusí platit nic, protože se ti, co brali, začali bát. Nejsou žádné rozkrádací kauzy. Máme vyrovnaný rozpočet už 4 roky. Kdyby nebylo ČSSD, byl by i pátý.

5 1
možnosti
PD

Máme se jako nikdy, v tom souhlas. Za to nemohou politici, ale jedoucí ekonomika. Za to máme přehlížet hříchy premiéra? Asi nemá ve straně nikoho bez trestního stíhání na krku.

2 2
možnosti
RM

Přeji hezké odpoledne. Před léty jsem čítával vaše blogy a měl jsem dojem, že je píše věřící člověk. Pokud jsem se nemýlil prosím o bližší vysvětlení části vaší věty

cit." To, že máme za premiéra zloděje..."

3 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, nemýlíte se pane Myško. Za ta léta, co jste čítával moje blogy na Bigblogeru, se změnilo hodně, ale to podstatné zůstává: Víra, naděje a láska. Jenom nevím, co mám na té větě o Burešovi vysvětlit?

0 0
možnosti
PD

Stejně jsou ti Češi cháska nevděčná - dostali sladký a tak by mohli mít trochu pochopení Babišovy slabůstky - kdož si bez viny, hoď koblihu! Až budou kandidovat světci, bude to snažší, ale kde je brát, všichni jsou v zemi, nebo je někdo takový mezi námi - hlaste se. Já nemůžu, byl jsem v pionýru a ssm.

5 0
možnosti
Foto

A mnozí pragmatici byli i v KSČ ;-D

0 0
možnosti
EK

Když ono vlastně nejde o Babiše, že? Jde vlastně o demonstraci síly těch, kteří by chtěli rozhodovat a kontrolovat co je správné a co už je fuj, jen na to pomyslet. Proč místo Babiš fuj nekřičí dotace fuj? Protože dotace patří přece do těch správných rukou, že? Dneska jsem v nejmenovaném obchodním řetězci potkala pána,který si vybíral vánočku. Najednou s ní vztekle praštil zpátky, se slovy ta je od Babiše. Morální rozhořčení ho ospravedlňovalo poškozovat zboží, které mu nepatřilo. A mě napadlo, že příště mi tu vánočku se stejnými slovy může vytrhnout z rukou. A takových nás je víc, nejsou to Babišovy koblihy, proč se jim miliónové chvilky nelíbí.

16 0
možnosti
PB

P63e88t13r 36B78u60r65i45a15n

23. 6. 2019 13:33

Když ono vlastně nejde o Babiše, že? Jde vlastně o demonstraci síly těch, kteří by chtěli rozhodovat a kontrolovat co je správné a co už je fuj, jen na to pomyslet. Proč místo Babiš fuj nekřičí dotace fuj? Protože dotace patří přece do těch správných rukou, že?

-ne, jde o něj

-ne, jde o zachování mantinelů morálky demokraticky zvolených politiků, kteří jsou zodpovědni za své jednání

-protože dotace nelžou a nekradou

-ano, dotace patří tomu, komu náleží. A velké holdingy tam nepatří

4 0
možnosti
PB

P90e47t11r 33B62u20r61i84a57n

23. 6. 2019 12:09

...nicméně si kladu otázku jestli nespokojenost s výsledky demokratických voleb v Česku jsou legitimním důvodem k demisi vlády nebo premiéra potažmo prezidenta.

Zdroj: https://jiriberanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=7168314

Je to pořád dokola. Kritici demonstrací budou donekonečna opakovat tento blud, ačkoliv je jim příznivci Milionů chvilek pokaždé vyvracen. Ono je to jednodušší než přijmout skutečnost.Takové klasické tvrzení, že američani vyvraždili miliony indiánů, či že si do země přivlekli miliony otroků. Dobře se to vyslovuje a řečník si přitom připadá jako renomovaný historik. I když je to v podstatě blábol.

3 0
možnosti
Foto

Minář a spol. opakovaně zdůrazňují, že jim jde o odstoupení Babiše a Marie Benešové.

To snad chcete říct, že Minář se svým Milionem chvilek jsou lháři?

3 1
možnosti

Kamarád Hermánek vás pochválí:-)

2 0
možnosti
Foto

Na pana Hermánka absolutně nemáte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik