Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaký Palach skutečně byl, ví jen málokdo, ale dobře ho znal jeho kamarád Stanislav Hamr. Více zde https://jiriberanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=696090

0 0
možnosti

J75a20n 67K48o17z18á68k

13. 1. 2019 21:04

Dostalo mě, jak ho okupanti nechtěli pustit přes most a jeden na něj řval, aktivisto. V té době nepoužívané oslovení.

8 0
možnosti
Foto

Já také ne, bohužel současná česká kinematografie dokáže udělat ze silných témat, nejen o Palachovi, např. i u filmu Úsměvy smutných mužů - dle skutečného příběhu Josefu Formánka - takovou nijakou polévku, možná, že ani polévku. Díky, že jste to napsal.

3 0
možnosti

Polevku? Ten film vyla voda z nadobi.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jsem si film přehrál před chvílí a myslím si, že je dobře natočený.

2 0
možnosti
Foto

I85v64a67n 15M18a46r32e86k

13. 1. 2019 18:36

Měl jsem v té době málo přes osmnáct roků, a celou tu dobu, i události s ní souvisící si velmi dobře pamatuji. Po zkušenostech ze současnou kinematografií jsem sledování tohoto filmu, nechť už byl jakékoli kvality vzdal, ale podle zdejších reakcí jsem opět o nic nepřišel. Jsem rád, že si všechno můžu v paměti uchovat tak, jak se to vše ve skutečnosti odehrálo. R^ [>-]

4 0
možnosti
Foto

Čekal jsem alespoň pokus o recenzi, ale dozvěděl jsem se pouze to, že jste se hezky vyspal.

4 0
možnosti
Foto

Dal jsem odkaz na ČSFD, kde si do sytosti můžete přečíst desítky recenzí... To, že jsem to nedokoukal, je myslím dost vypovídající recenze...

6 0
možnosti

Velice se na to pamatuji, měl to být řetěz dalších mladých lidí, bylo to dost hrozné, v tv vystupovali i tehdejší vysocí představitelé, kteří vyzývali mladé lidi, aby to nedělali. I sám Palach to málo srozumitelným hlasem říkal, aby další nepokračovali.

Nejsem přítelem oslav tohoto činu, protože to není dobrý příklad pro mladé lidi jako hrdinství. Je mi líto mladého člověka, který podlehl nesmyslné sebevraždě.

12 1
možnosti

Na film jsem se nedívala

1 0
možnosti

J53a15n 36P59a27v74l94í10k

13. 1. 2019 17:46

Tak jako by mě nikdo nedonutil koukat na Jana Husa z dílny Jiřího Svobody, tak nehodlám trávit večer sledováním dost závažného tématu z dílny nositele Zemanova metálu. Říká se tomu intuice. A jsem vděčný světově známé A. Holland, že se ujala tématu, na které naši filmaři tak nějak zapomněli a když se rozpomněli, tak to bohužel stojí za starou bačkoru, aspoň dle vyjádření těch, co to viděli.

5 1
možnosti
Foto

Já měl stejnou intuici, ale manželka to chtěla vidět...

0 0
možnosti

Film jsem s obtížemi dokoukal. Nikoliv snad proto, že by byl po dokumentární stránce špatný. Jenže vyvolává velké a dramatické emoce podle gusta každého z nás - obdiv, nepochopení, ale především lítost

1 0
možnosti

Já se dokoukal, ale už dlouho jsem nic tak špatného neviděl.

Slabý scénář a režisér si s ním vůbec neporadil.Rv

2 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik