Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Táta byl Sparťan a já Slávista, dokonce jsem za žáky hrál pod trenérem Jezberou....dnes už jen provokuji Viktoriány ve vesniciR^

1 0
možnosti
Foto

Co se týče mne jsem slávistou od narození. Už s tátou jsem chodil do starého Edenu, pak jsem tam chodil i s kamarády z vejšky, chodil jsem na Strahov a teď si užívám atmosféru v novém Edenu, který se nově marketingově nazývá Sinabo aréna. Chodím hlavně se synem ale i s jinými mladými slávisty a slávistkami a všichni společně vyznáváme:

Červenobílá

Bojová síla

Slavie

Praha

Vždycky jsme s váma

Po výhře

Po prohře

A proto – ať žije Slavie

1 0
možnosti
LB

Jestli se nemýlím, tak za Slavii kopal i ministr financí Alois Rašín.

Díky za připomínku.

0 0
možnosti
JK

J29i18ř84í 70K37a44l70o36u25s

27. 11. 2018 15:01

A co pan president Beneš?

1 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik