Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co se vám tak hrozného děje? 8-o

0 0
možnosti

J69a27n 76R34á74ž

18. 11. 2018 14:22

R^

Komentář je zbytečný!

1 0
možnosti
Foto

Díky, jsem vděčný za každou spřízněnou duši ;-)

0 0
možnosti

R^Díky. Stejný věk, stejné pocity. Líp bych to nenapsal.[>-]

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Potěšilo mne, že byla souhlasná ;-)

0 0
možnosti

Mám to podobně. ... Oni nejlíp ví, co je pro euroobčana to nejlepší... Nemáte někdy pocit, že začínáte žít svůj (stejný) život podruhé.

2 1
možnosti
Foto

I58v15a59n 48V12e32s27e96l93ý

18. 11. 2018 9:43

Bohužel mám ten pocit, zatím však jen občas.

No a proč si myslí ty "bruselské elity" že to ví nejlíp? Podle mého názoru proto, že neprožili ani malou část z toho co bylo těch čtyřicet let u nás a tudíž nemají ani páru co takové vědění v praxi přináší. Oni jsou prostě věří v nějakou svoji ideu, ze které budou následující generace "otrávené" jako jsme byli my, když jsme žili půlku života v režimu minulém.

A podobně je to s tím rájem za železnou oponou v myslích lidí za minulého režimu - prostě v těch pár zahraničních filmech viděli jen tu lepší stránku ještě přikrášlenou, ale už ne že za tím vším stojí tvrdá práce a jelikož většinou neměli šanci poznat skutečnost tak viděli jen ten ráj z filmů, někteří možná z nějaké dovolené tam.

1 1
možnosti

"Pane prezidente, já chci jen kousek štěstí, pro co jiného jsme přeci zvonili klíčema na náměstí" Ano, přesně o tohle hlavně šlo:)

4 0
možnosti

Nevim. Ale cetl jsem ze mnohym slo spis o zbozi ktere videli v katalogu Neckermann nebo Quelle.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik