Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Beránku, pro mne bezvadný článek. Osvěžující v tom, že je normální.

Mohu Vám jen popsat jaké by to bylo se Zemanem Milošem - na tom pivu. Zeman ať se baví s kýmkoli, dialogem se vždy baví. Takže žádná nuda. Jeho potíž je v tom, že se baví stejně vždy a za všech okolností. A je pravdou, že bývával jiskrnější a vtipnější. Dnes mu leccos ulítne a už to není řekněme ono. Ale vtipný je pořád.

Mám to s ním hodně podobné.

3 0
možnosti
Foto

Potěšilo mne, že se vám článek líbil. Původně jsem ho chtěl napsat delší, ale vzhledem k tomu, že nevím, jak zareagují místní cenzoři, tak jsem to zestručnil ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS