Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dodala jsem vtip který byl smazán tak to zkusím opsat jinými slovy-v šedesáti sex ještě zdaleka nekončí-ještě s námi vy...be důchodový systém...místo teček dosadit je

1 0
možnosti
Foto

Netušil jsem, že cenzoři mažou už i vtipy. Smutné ;-€

0 0
možnosti
Foto

R^Vzhledem k tomu, že já se k této věkové hranici blížím tak váš blog shledávám vysoce inspirativnímR^

1 0
možnosti
Foto

Já Tě, Jirko zdravím. V 50 letech jsem si vytyčil tři zásady, ale raději je zde nebudu ventilovat.

1 1
možnosti

No nevím nevím, pokud používáte výrazy jako roštěnka, tak asi mimo hru ještě zdaleka nejste;-D

1 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, slovo "roštěnka" je mi úplně cizí. Nikdy jsem ho nepoužil a to mám k "něžnému pohlaví" velmi kladný vztah.

0 0
možnosti

Již užívám, zaslouženě -na prozíravě předpřipravené chalupě. Mé objevy - Jistě, možný pohled zpět - není ovšem dobré, aby byl intenzivnější, než-li náhled vpřed. Určité přehodnocení své minulosti = Tam, kde jsem se kousky cítil jako borec - dnes se za ně, i tajně stydím. (Platí zejména pro studia a rebelování rodičům). OBJEV PLATNA ! Základem všeho, je pohyb - on má mnoho forem. Od prostého, fyzického přemisťování se z bodu a-b), po nějaký vnitřní. Od četby, přes blogy, přes křížovky až i k nutným bečko pivním, "Intelektuálním, salonním besedám". Vymistěním se z města - člověka skutečně utvrdí, že je součástí přírody! Pak hledání vzájemné harmomie, se sekačkou na trávu opatrně - (Ještěrky nemají rozum)! K tomu špetka pozitiva, konečně umět vidět maličkosti - radovat se z nich! Pak, je život po šedesátce skuztečně i velmi hezký! To přeji všem, psáno s vědomím, že jsem neobjevil Absolutně, nic nového - Prostě , jsem se obeznámil ... :-)

3 0
možnosti

Hezky psané, já se přiznám, jsem lenoch s nemocnou páteří 

0 0
možnosti
Foto

Tak, to máš, Naďo, moc dobrý. Protože, já jsem lenoch s relativně zdravou páteří. Tedy, nic mě nebolí, ale od dětství je špatně ohebná. A to mi za totality dělalo velké potíže.

To jsem totiž sportoval rychlostní kanoi a tam se předpokládá dobře ohnutá páteř. Teď už jsem ale pádlo do ruky víc než 50 let nevzal (myslím na závodní lodi) a proto jsem relativně zdráv.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS